ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ ΟΑΚΚΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

Η ΟΑΚΚΕ κόλλησε σε Αθήνα και Πειραιά την αφίσα που δημοσιεύουμε εδώ με τίτλο “ΟΧΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ -ΔΟΥΛΟΚΤΗΤΕΣ”. Με την αφίσα μας καταγγέλλουμε την εγκατάσταση της κινέζικης κρατικής COSCO με αποικιακούς όρους στο λιμάνι του Πειραιά που προωθεί με ζήλο η κυβέρνηση μέσα στη σιωπή όλων των κομμάτων.
Η τελευταία πράξη στην επιχείρηση παράδοσης του λιμανιού στην Κίνα ήταν η απόρριψη από το Ελεγκτικό Συνέδριο της αίτησης της ΟΜΥΛΕ και της Ένωσης Λιμενεργατών ΟΛΠ για την ανάκληση της θετικής γνωμοδότησης για τη σύμβαση. Είναι χαρακτηριστικό για το μέγεθος του σκανδάλου ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν τόλμησε να μπει στην ουσία της υπόθεσης, αλλά απέρριψε την αίτηση των λιμενεργατών με το απαράδεκτο σκεπτικό ότι δεν είναι «άμεσα θιγόμενοι» οι εργαζόμενοι για να νομιμοποιούνται να καταθέτουν τέτοιες αιτήσεις!
Στο μεταξύ στη Θεσσαλονίκη αποδείχτηκε πόσο απάτη ήταν ο στημένος διαγωνισμός όταν η κινέζικη Hutchinson στην οποία η κυβέρνηση έδωσε με τυμπανοκρουσίες το λιμάνι, δήλωσε ότι αποσύρεται από το διαγωνισμό επειδή δεν μπορεί να βρει τα κεφάλαια για να πληρώσει το υψηλό τίμημα που πρόσφερε! Αυτό μπορεί να είναι και μία μεθόδευση για να πάρει και τη Θεσσαλονίκη η Cosco τζάμπα. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής (30/12), ένα σενάριο που εξετάζεται είναι: «Να συνεχισθεί ο διαγωνισμός και να προταθεί στην δεύτερη επιλαχούσα εταιρεία, την κινεζική Cosco, να αναλάβει το λιμάνι. Ωστόσο εδώ, όπως αναφέρθηκε στην «Κ» υπάρχουν δυο σημαντικά προβλήματα: Πρώτον, θα μπορούσε να παρέμβει η Επιτροπή Ανταγωνισμού καθώς μια εταιρεία και μάλιστα ξένη θα ελέγχει τα δυο μεγαλύτερα εθνικά εμπορικά λιμάνια και δεύτερον, το τίμημα της Cosco είναι 131,9 εκατ. ευρώ σαφώς πολύ μικρότερο από τα 419, 5 εκατ. ευρώ που είχε προτείνει η Hutchinson»..
Σε ότι αφορά τον Πειραιά το επόμενο βήμα αναμένεται να είναι η κατάθεση της σύμβασης στη Βουλή για έγκριση.
Είναι ζωτικής σημασίας για τη χώρα και για τους εργαζόμενους να μπει ένας φραγμός στην Cosco και στα σχέδια του σοσιαλφασιστικού καθεστώτος για την παράδοση των λιμανιών στους κινέζους δουλοκτήτες σοσιαλιμπεριαλιστές, όσο είναι ακόμα καιρός.

Αφίσα της ΟΑΚΚΕ που κολλήθηκε σε Αθήνα και Πειραιά

ΟΧΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ-ΔΟΥΛΟΚΤΗΤΕΣ

Είναι εγκληματικό για μια χώρα να παραδίνει την πύλη της προς τον έξω κόσμο σε ένα κτηνώδες δικτατορικό, στρατοκρατικό και βαθιά διεφθαρμένο καθεστώς σαν το κινέζικο. Καμιά χώρα στην ΕΕ δεν δέχτηκε ως τώρα να παραδώσει κανένα λιμάνι της στην Κίνα
Η παράδοση του λιμανιού του Πειραιά στην Κίνα έγινε με παράνομες και σικέ διαδικασίες. Υπήρχαν μόνο δύο ανταγωνιστές. Η μία εταιρεία ήταν η κρατική COSCO που το ΔΣ της αποτελείται από ηγετικά στελέχη του δήθεν «κομμουνιστικού» ΚΚ Κίνας. Η άλλη εταιρία είναι η Hutchison με έδρα το Χογκ-Κογκ στενά δεμένη με το κινέζικο κράτος. Η Hutchison παρίστανε τον ανταγωνιστή της COSCO στον Πειραιά και η COSCO παρίστανε τον ανταγωνιστή της Hutchison στη Θεσσαλονίκη. Στη Θεσσαλονίκη εμφανίστηκε και μία κρατική εταιρεία του Ντουμπάϊ που έδωσε μία ασήμαντη σικέ προσφορά. Η εταιρεία αυτή συμμετέχει σε κοινοπραξία με την COSCO για τη διαχείριση λιμενικών υποδομών στο Κίνγκταο της Κίνας, ενώ στις αρχές του 2007 πήρε μία μεγάλη εργολαβία στο ίδιο λιμάνι. Έτσι, εύκολα η COSCO πήρε τον Πειραιά και η Hutchison το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Η παραχώρηση έγινε με ένα πλασματικά ψηλό τίμημα που στην πραγματικότητα είναι ψίχουλα, γιατί οι κινέζοι φασίστες δεν καταβάλουν βραχυπρόθεσμα πολλά χρήματα. Σε ότι αφορά τα έργα υποδομής, συμφωνήθηκε ότι ο ΟΛΠ θα πληρώνει τα έργα που χρειάζονται για τη λειτουργία του προβλήτα ΙΙ που παραχωρείται (εκβαθύνσεις, συντήρηση κρηπιδότοιχων), και η Cosco θα εισπράττει τα έσοδα! Η COSCO ανέλαβε να κατασκευάσει τον προβλήτα ΙΙΙ έως το 2015 αλλά απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη αν τη σταματήσει μία δικαστική προσφυγή που έχει ήδη καταθέσει ο Δήμος Περάματος. Ακόμα υπάρχουν αδιαφανείς συμφωνίες αποικιοκρατικού χαρακτήρα που συνοδεύουν τη σύμβαση. Αυτές επιτρέπουν στην Cosco να στήσει μονάδες μεταποίησης κινέζικων προϊόντων και ταυτόχρονα απαγορεύουν την ανάπτυξη άλλων εμπορικών λιμανιών σε απόσταση 100 χιλιομέτρων από τον Πειραιά, δηλαδή πνίγουν τη Χαλκίδα, το Λαύριο, και την Κόρινθο.
Οι κινέζοι φασίστες θέλουν να μετατρέψουν τον Πειραιά σε βάση για να μετονομάζουν τα προϊόντα τους σε ευρωπαϊκά και να τα προωθούν στην ΕΕ, δηλαδή σε βάση λαθρεμπορίου και απάτης, αλλά και σε κάτεργο. Προφανώς αυτοί που χρησιμοποιούν τους κινέζους εργάτες σαν δούλους θα τσακίσουν κάθε εργατικό δικαίωμα και στον Πειραιά. Γιατί οι κινέζοι μονοπωλιστές δεν έρχονται σε μια ανεξάρτητη χώρα αλλά σε μια χώρα όπου όλα ανεξαίρετα τα κοινοβουλευτικά κόμματα με πρώτο το κυβερνητικό δέχτηκαν δουλικά αυτήν την αποικιακή συμφωνία. Όσα κόμματα δηλώνουν ότι είναι αντίθετα με τη συμφωνία το κάνουν με την άκρη των χειλιών τους ίσα για να μην εκτεθούν στο λαό, ιδιαίτερα στους λιμενεργάτες. Αν σε κάποια φάση υποστήριξαν τις απεργίες των λιμενεργατών του ΟΛΠ ήταν για να εμποδίσουν τους ευρωπαίους ανταγωνιστές της COSCO να πάρουν το λιμάνι, ιδιαίτερα την MSC που ως τώρα διακινούσε το μεγαλύτερο όγκο εμπορευμάτων στο λιμάνι. Το πόσο είναι υποκριτές φαίνεται από το ότι: 1ο Ο ΣΥΝ έστειλε πριν λίγο καιρό επίσημη αντιπροσωπία στην Κίνα. Ο Αλαβάνος μιλώντας στους λιμενεργάτες την ημέρα της υπογραφής της σύμβασης είπε ότι ο πρόεδρος της Κίνας «παρασύρεται» από τον Καραμανλή! 2ο Το ΚΚΕ αποκαλεί τους φασίστες αυτούς συντρόφους. Η Παπαρρήγα που συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Κίνας δήλωσε ότι θέλει τη συνεργασία με την Κίνα και ότι «η αντίθεσή μας δεν είναι προς τον αγοραστή αλλά προς τον πωλητή»!!! 3ο Ο Γ. Παπανδρέου που επίσης συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Κίνας δήλωσε ότι «αποδίδει μεγάλη σημασία στις επενδύσεις της Κίνας στην Ελλάδα».

Εργάτες, εργαζόμενοι του Πειραιά. Λιμενεργάτες, ναυτικοί, εργάτες της Ζώνης, βιομηχανικοί εργάτες, δημοκράτες, πατριώτες στον Πειραιά και σε όλη την Ελλάδα:
Εμποδίστε τους κινέζους φασίστες-δουλοκτήτες να πάρουν τον Πειραιά
Η συμφωνία είναι παράνομη. Μπορεί να την ανατρέψουμε με διαρκείς και έντονες πολιτικές διαμαρτυρίες και ενημέρωση του λαού, με προσφυγές στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστικά σώματα. Επίσης αυτή η συμφωνία δεν έχει ακόμα εγκριθεί από την ελληνική Βουλή. Πρέπει να απαιτήσουμε κανείς βουλευτής να μην την ψηφίσει.