Και κρατική χρηματοδότηση του καθεστωτικού αντιδραστικού κινήματος των διοδίων «δεν πληρώνω»

Το επιμελητήριο είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.)- κράτος δηλαδή- και «υπό την κατασταλτική διαχειριστική εποπτεία του Υπ. Ανάπτυξης» δηλαδή του σαμποταριστή Χρυσοχοίδη. Στο άρθρο μας  «To κίνημα «δεν πληρώνω»: εργαλείο στην υπηρεσία των σαμποτέρ και των κρατικοολιγαρχών» είχαμε αποδείξει ότι ένας από τους κρυφούς ηγέτες του κινήματος «δεν πληρώνω» είναι ο υφυπουργός μεταφορών Μαγκριώτης, που εκτός των άλλων προβοκατόρικων ενεργειών του, στις 6/2 και μετά το πανελλαδικό κίνημα για το σήκωμα της μπάρας, έστειλε το μήνυμα της νίκης και της ενότητας της κυβέρνησης με το κίνημα των διοδίων εξαγγέλλοντας την μείωση όλων των διοδίων στους υπό κατασκευή δρόμους κατά 50%. Εμείς έχουμε επισημάνει στο μεγάλο μας άρθρο για τους αυτοκινητόδρομους ότι αν ή κυβέρνηση ήθελε πραγματικά να μειώσει τα διόδια χωρίς να χτυπήσει τους νέους αυτοκινητόδρομους μπορούσε άνετα να το κάνει με το να διαθέσει για τους νέους αυτοκινητοδρόμους τα σκανδαλωδώς πλεονάζοντα υπερέσοδα των διοδίων της Αττικής οδού του Μπόμπολα. Αντίθετα προτίμησε να σηκώσει τα διόδια των παλιών αυτοκινητοδρόμων και να μην φτιάχνει τους παράδρομους για να προκαλέσει και να αναπτύξει με κάποια λαϊκή συμμετοχή το κίνημα «δεν πληρώνω» των σαμποταριστών του ψευτοΚΚΕ και του ΣΥΝ.

Οι πρόσφατες εκπομπές της κρατικής ΝΕΤ υπέρ του κρατικού κινήματος των διοδίων, το σαμποτάρισμα των νέων αυτοκινητόδρομων από την Μπιρμπίλη, από τους καθεστωτικούς δημάρχους και από τον Παπανδρέου οδήγησαν στο σταμάτημα των έργων όταν οι τράπεζες σταμάτησαν μέσα σ’ αυτό το κλίμα την χρηματοδότηση. 

Το σαμποτάρισμα των τριών αυτοκινητόδρομων είναι καθεστωτικό. Ασκείται ανοιχτά με επικεφαλής τον ΣΥΝ, το ψευτοΚΚΕ και την ουρά τους, την εξωκοινοβουλευτική ψευτοαριστερά, τον αναρχοφασισμό και τους ναζιστές και κρυφά από την κυβέρνηση και από όλα τα υπόλοιπα κόμματα. Μάλιστα στο άρθρο μας www.oakke.gr  «ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ. Οι διπρόσωποι σοσιαλφασίστες του ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ εισάγουν τους ναζιστές της Χρυσής Αυγής στο πολιτικοσυνδικαλιστικό κίνημα. Δημοκράτες απομονώστε τους - Διώξτε τους από τη Βουλή» δώσαμε και τις φωτογραφίες της σύμπραξης της πατριωτικής Συμμαχίας – παρακλάδι της Χρυσής Αυγής-  με τον ΣΥΝ στα διόδια Πιερίας. Όπως μπορεί να δει ο αναγνώστης στο αντίστοιχο άρθρο, η Πατριωτική συμμαχία δεν εισχώρησε για κάποιες στιγμές στην συγκέντρωση του κρατικού κινήματος των διοδίων για να υποκλέψει μια φωτογραφία και να διασύρει έτσι τον ΣΥΝ, όπως μπορεί να σκεφτεί ο οποιοσδήποτε μη ενημερωμένος πολίτης για την κατρακύλα του σοσιαλφασισμού. Όχι. Όπως λέμε στο άρθρο μας « Το αποτέλεσμα αυτής της καταγγελίας δεν ήταν -όπως θα περίμενε ίσως κανείς- να αναδιπλωθεί η συγκεκριμένη «Επιτροπή Αγώνα» της Πιερίας και να παραδεχτεί ότι από λάθος ή από άγνοια βρέθηκε ώμο με ώμο με τους οργανωμένους ναζιστές. Αντίθετα το κεντρικό όργανο του κινήματος κατά των διοδίων, δηλαδή το «Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα κατά των Διοδίων» που βρίσκεται κάτω από την ουσιαστική καθοδήγηση του ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ* απάντησε ότι όχι μόνο δεν έχει πρόβλημα με τη συμμετοχή των ναζιστών-χρυσαυγιτών στις κινητοποιήσεις του αλλά καταδικάζει όσους δεν την αποδέχονται!!! Απάντησε δηλαδή λέγοντας επί λέξει ότι «ουδέποτε προσκάλεσε οποιοδήποτε μέλος του “Πατριωτικού Συνδέσμου” να συμμετέχει στις διαδικασίες του, αλλά ότι δεν μπορεί ούτε θέλει να απαγορεύσει σε οποιονδήποτε να βρεθεί σε όποιον δημόσιο χώρο, όπως βρέθηκαν κάποια μέλη του λεγόμενου “Πατριωτικού Συνδέσμου” στην δημόσια ανακοινωμένη συγκέντρωση που έγινε στα διόδια Λεπτοκαρυάς το Σάββατο 2/10» και ότι «τέτοιες νοοτροπίες απαγόρευσης έχουν ανελεύθερη βάση και εξέλιξη». Δηλαδή ο ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο γίνεται επίσημος πλέον συνεργάτης και «συναγωνιστής» των ναζιστών, δηλαδή των απόλυτων εχθρών της ανθρώπινης ελευθερίας, βγαίνει και από πάνω και κατηγορεί τους αντιναζιστές για...ανελεύθερη νοοτροπία!!!

Ο υπουργός μεταφορών ανακοίνωσε το σαμποταριστικό πακέτο των μέτρων για την επανεκκίνηση τάχα των έργων που έχουν σταματήσει, εκτός φυσικά από την οδό Μωρέας του Μπόμπολα. Ρίχνει το δόλωμα των 500 εκατ του δημοσίου σαν εγγύηση των δανείων και ταυτόχρονα μειώνει τα διόδια στους υπό κατασκευή δρόμους κατά 50% και στους τελειωμένους κατά 30% χωρίς να βάλει χέρι στο όργιο των διοδίων του Μπόμπολα στην Αττική οδό. Η «ισότιμη» για όλους και επομένως ψευτοδημοκρατική ισότητα στη μείωση των διοδίων στοχεύει στην άμεση τωρινή διακοπή της χρηματοδότησης των δρόμων από τα διόδια στο όνομα μιας μελλοντική αμοιβής με μελλοντικά πιθανά έσοδα τάχα εγγυημένα από μια... χρεωκοπημένη χώρα.

Οι σαμποταριστές χτυπούν ανελέητα την οικονομία ενώ ο Παμπούκης στην Κίνα οργανώνει το ξεπούλημα της χώρας στο ναζιστικό άξονα Ρωσίας Κίνας και Ιράν.  Παλλαϊκό πατριωτικό αντισοσιαλιμπεριαλιστικό μέτωπο πρέπει να είναι η απάντηση του λαού και της εργατικής τάξης.

Σημείωση: Το πιο πάνω άρθρο με την αποκάλυψη του μπλογκ liberalcreta.blogs.gr δημοσιεύτηκε στο μπλογκ της ΟΑΚΚΕ στις 18 Απρίλη. Όταν δημοσιεύτηκε δεν γνωρίζαμε την τρομακτική απήχηση που θα είχε στη συνέχεια αφού η ίδια είδηση μεταφέρθηκε στον Σκάϊ με εκτεταμένο ρεπορτάζ, και μεταδόθηκε από ΑΝΤΕΝΝΑ και ΝΕΤ, ενώ δημοσιεύτηκε και στο Έθνος. Κανένας από αυτούς όμως δεν μετέφερε και την πηγή του. Σχετική αναφορά της είδησης συνοδευόμενης από την πηγή της έγινε μόνο σε μία τοπική εφημερίδα της Πιερίας.

Το πολιτικό καθεστώς διαστρέβλωσε την ουσία του σκανδάλου προσπαθώντας στην καλύτερη περίπτωση να το παρουσιάσει ως μεμονωμένη ενέργεια κακοδιαχείρισης αφού δεν υπήρξε καμία πολιτική καταγγελία ούτε καν από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ. Η μόνη αντίδραση που εκδηλώθηκε ήταν η πρωτοβουλία του Ρόβλια να στείλει τις σχετικές δαπάνες του επιμελητηρίου για έλεγχο στο Ελεγκτικό Συμβούλιο και αυτό μόνο μετά την δημοσιοποίηση του γεγονότος και τον μεγάλο θόρυβο που είχε γίνει στο διαδίκτυο. Κανένας Ρόβλιας βέβαια δεν ευαισθητοποιήθηκε που η συγκεκριμένη απόφαση ήταν αναρτημένη στο σύστημα Διαύγεια για 4 μήνες έχοντας προφανώς την έγκριση των πολιτικών και υπηρεσιακών παραγόντων του Υπουργείου του. Όμως το θέμα δεν είναι γραφειοκρατικό, αλλά κατεξοχήν πολιτικό και αφορά το πολύπλευρο σαμποτάζ που διεκπεραιώνεται με μανία σήμερα για την υποδούλωση της χώρας στον ρωσοκινέζικο άξονα.

Μάλιστα, σύμφωνα με νέα στοιχεία που δημοσιεύονται στο ίδιο μπλογκ αποκαλύπτεται και άλλη μία πλευρά επιλεκτικής καθεστωτικής υποστήριξης του "Δεν Πληρώνω", που επιβεβαιώνει την ανάλυση στο τελευταίο τεύχος της Νέας Ανατολής (To κίνημα «δεν πληρώνω»: εργαλείο στην υπηρεσία των σαμποτέρ και των κρατικοολιγαρχών). Αυτή τη φορά πρόκειται για το Δήμο Ωρωπού, όπου το Δημοτικό Συμβούλιο πήρε απόφαση να παρέχει νομική προστασία στους παρανομούντες οδηγούς δημοτικών απορριμματοφόρων ενάντια στα πρόστιμα που επιβλήθηκαν επειδή δεν πλήρωσαν διόδια στην εταιρία «Νέα Οδός Α.Ε.». Αλλά την ίδια στιγμή αποφάσιζε να προπληρώσει τα συνδρομητικά διόδια στις ''Αττικές Διαδρομές'' του Μπόμπολα. Δηλαδή έχουμε ένα ''κίνημα'' του ''Δεν Πληρώνω'' που πληρώνει επιλεκτικά τον Μπόμπολα.

Όσο οι σαμποταριστές αποθρασύνονται τόσο θα αποκαλύπτονται, παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες του καθεστώτος να κρύψει το έγκλημα τους.