ΕΞΩ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Τώρα αποδεικνύεται γιατί μεθοδεύτηκε η προβολή της χώρας σα χρεωκοπημένη σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο και γιατί ματώνει ο λαός κάτω από το σοσιαλφασιστικό κράτος του βιομηχανικού σαμποτάζ και της δολοφονικής τρομοκράτησης του λαού: Γιατί μόνο πάνω σε αυτό το ματωμένο χαλί μπορούσαν να βαδίσουν οι νεο-αποικιοκράτες του κινέζικου κρατικοφασιστικού μονοπωλίου. Αυτή η είσοδος γίνεται πανηγυρικά με το ταξίδι του Γουέι Τζιαφού πρόεδρος της Cosco, στην Ελλάδα στις 18-22 Μάη. Αυτό το ηγετικό στέλεχος του ΚΚΚίνας έρχεται για να εγκαταστήσει τα κινέζικα κεφάλαια σε νευραλγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας με πολλές επενδυτικές προτάσεις όπως αναφέρει το αποκαλυπτικό πρωτοσέλιδο της Καθημερινής της Κυριακής.

Έχουμε γράψει πολλές φορές ότι η Cosco είναι ο μεγάλος βραχίονας του κινέζικου σοσιαλιμπεριαλισμού παγκόσμια, γιατί εκπροσωπεί και διοργανώνει το διεθνές εμπόριό του, που είναι το βασικό εργαλείο του στην παγκόσμια διείσδυσή του. Σύμφωνα με την παρουσίαση που κάνει η εφημερίδα Η έλευση στην Αθήνα του κάπτεν Γουέι Τζιαφού συνιστά έμπρακτη ψήφο εμπιστοσύνης των κινεζικών κεφαλαίων στην επόμενη μέρα της Ελλάδας. Πρόκειται για την ψήφο της εμπιστοσύνης στη νέα τους αποικία. Όπως αναφέρει το σχετικό άρθρο αυτή την είσοδο ήθελαν από καιρό να την κάνουν οι κινέζοι, αλλά η ελληνική πλευρά δεν ήταν έτοιμη: η επίσκεψη του ισχυρού άνδρα της Cosco είχε αναβληθεί στις αρχές του έτους, σύμφωνα με κάποιες πηγές, επειδή η κυβέρνηση δεν ήταν έτοιμη να απαντήσει στις προτάσεις του. Οπως είχε τονίσει στην Κ ο ίδιος τον Απρίλιο, θέλω να επισκεφθώ και τον πρωθυπουργό, να του εκθέσω το σχέδιό μου... χρειάζομαι να τον δω, κι εκείνος χρειάζεται τον κάπτεν Γουέι, διότι θα κάνω κάτι για να υποστηρίξω την οικονομία και τις θέσεις εργασίας σας.

Το σοσιαλφασιστικό κράτος δεν ήταν έτοιμο γιατί δεν είχε φτάσει ακόμα η χώρα σε κατάσταση πλήρους διάλυσης και αποσύνθεσης ικανής για να τρομοκρατήσει την Ευρώπη τόσο ώστε να δεχθεί μία τέτοια είσοδο. Στο μεταξύ όμως με αίμα, καταστροφές και προβοκάτσιες ετοιμάστηκε ο δρόμος. Έτσι τώρα: το κλίμα στην κυβέρνηση είναι θετικό και μια συνάντηση με τον πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα τέλη της εβδομάδας. Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών κ. Δ. Ρέππας έχει επιβεβαιώσει ότι θα συναντηθεί με τον κάπτεν Γουέι, ενώ αναμένεται συνάντησή του και με τον υπουργό Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου και την υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Λ. Κατσέλη. Και βέβαια, θα έχει στενή συνεργασία με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ κ. Γ. Ανωμερίτη, ο οποίος και του απηύθυνε την επίσημη πρόσκληση για την επίσκεψη στην Ελλάδα.

Το ότι η επίσημη πρόσκληση απευθύνθηκε από τον Ανωμερίτη δεν είναι τυχαία. Το αντικείμενο της επίσκεψης είναι η επέκταση των πλοκαμιών της Κόσκο στις λιμενικές και μεταφορικές υποδομές της χώρας.

Κύριο αντικείμενο των συζητήσεων θα είναι η οριστική λύση στο ενδεχόμενο συνέργειας στους προβλήτες Ι του ΟΛΠ και ΙΙ της Cosco, δηλαδή η έμμεση παράδοση και της προβλήτας Ι στην εκμετάλλευση της Cosco. Επόμενο θέμα θύμα στην ατζέντα είναι η Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη ακριβως όπως το πρόβλεπε η Αυτοοργάνωση της Ζώνης. Η Cosco ενδιαφέρεται να συμμετέχει στον εκσυγχρονισμό της (!) γιατί τα επόμενα χρόνια, σχεδιάζει να μεταφέρει το ευρωπαϊκό κέντρο των επιχειρήσεών της στην Ελλάδα. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται ανεπτυγμένη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη που θα εξυπηρετεί τουλάχιστον, τον στόλο της, δηλαδή αποκλειστικά τον στόλο της και με στόχο τη μετατροπή της Ζώνης από ναυπηγοεπισκευαστική σε χώρο υπερεκμετάλλευσης και λαθρεμπορίου.

Το επόμενο θέμα που ενδιαφέρει τον κινεζικό κολοσσό είναι η συμμετοχή στον διαγωνισμό για το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο (ΕΚΘΠ), αλλά και για τον ΟΣΕ, ο οποίος έχει τεράστια χρέη και παράλληλα έχει αναλάβει να συνδέσει με σιδηροδρομικό δίκτυο το Θριάσιο Πεδίο με τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων στο Νέο Ικόνιο. Ο ΟΛΠ έχει συστήσει θυγατρική εταιρεία που θα ασχοληθεί με τα logistics και μέσω της οποίας θέλει να διεκδικήσει τον διεθνή διαγωνισμό που θα γίνει με μειοψηφικό πακέτο.

Σύμφωνα με νεότερο άρθρο της Καθημερινής το κράτος αναμένεται να προτείνει (!!!) στον κάπτεν Γουέι να συμμετάσχει η Cosco στον συγκεκριμένο διαγωνισμό, μέσω κοινοπραξίας (με πλειοψηφικό πακέτο) μαζί με τη θυγατρική του ΟΛΠ και μια κατασκευαστική εταιρεία. Ασφαλώς δεν έχει ξαναγίνει σε διεθνή διαγωνισμό το κράτος είτε σαν ΟΛΠ είτε με οποιαδήποτε άλλη μορφή να προτείνει σε ένα άλλο κράτος (γιατί για το κινέζικο κράτος πρόκειται και όχι για ιδιώτη) να συμμετέχει με προνομιακούς όρους, δηλαδή να στήνει το κράτος υποδοχέας το διαγωνισμό σε βάρος του εκ των προτέρων!

Αυτά όλα δεν θα μπορούσε να τα κάνει το ελληνικό σοσιαλφασιστικό κράτος χωρίς το καθεστώς του τρόμου που έχει απλώσει πάνω από όλη την Ευρώπη για μία διαρκώς επαπειλούμενη χρεωκοπία. Δεν θα μπορούσε να εξαγγέλλει τέτοια στησίματα χωρίς να έχει προετοιμάσει το πεδίο για να κάνει η Κομισιόν τα στραβά μάτια, και χωρίς να έχει αναγκάσει όλους τους σοβαρούς επενδυτές στην Ευρώπη να μένουν σε απόσταση ασφαλείας από τη χώρα.

Για την τεράστια σημασία του έργου του Θριασίου και το πώς αυτό σαμποταρίστηκε επί δεκαετίες παραθέτουμε το ακόλουθο απόσπασμα από άρθρο της Ισοτιμίας, 15/5/2010: Το Εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου αναδεικνύει την απουσία συνδυασμένων μεταφορών στην Ελλάδα. Η χώρα, όχι μόνο δεν διαθέτει ολοκληρωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, αλλά και το υπάρχον δεν συνδέεται με τους βασικότερους λιμένες της.

Στην Ευρώπη χώρες - πρότυπα στην ανάπτυξη συνδυασμένων μεταφορών και logistics centers χαρακτηρίζονται η Ολλανδία και η Γερμανία, οι οποίες θεωρούνται κυριότερες πύλες του διαμετακομιστικού εμπορίου της Ε.Ε. για την Ασία και την Αμερική. Στην Ολλανδία οι κυριότεροι λιμένες (Ρότερνταμ, Αμβέρσα) έχουν μετατραπεί σε σύγχρονα δίκτυα συνδυασμένων μεταφορών, καθώς εφάπτονται του σιδηροδρομικού και οδικού δικτύου, ενώ πλησίον τους έχουν ανεγερθεί σύγχρονα logistic park. Όλοι οι υπουργοί Μεταφορών των τελευταίων 15-20 χρόνων, δεν σταμάτησαν ποτέ να διατυμπανίζουν ότι η Ελλάδα θα εξελιχθεί σε διαμετακομιστικό κόμβο της ΝΑ. Ευρώπης, επικαλούμενοι το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο. Και δεν σταματούσαν σ αυτό, αλλά αναφέρονταν και στα εμπορευματικά κέντρα της Ηγουμενίτσας, της Θεσ/νίκης και της Αλεξανδρούπολης. Η πραγματικότητα (δηλαδή οι σαμποταριστές πρωθυπουργοί) τους διέψευσε οικτρά, καθώς μέχρι σήμερα δεν έχει κατασκευαστεί κανένα από αυτά.

Το Θριάσιο αποτελεί το μεγαλύτερο μύθο. Η ιστορία του ξεκινά το 1970, με τις πρώτες απαλλοτριώσεις. Τη δεκαετία του 80 έγινε η πρώτη μελέτη γενικής διάταξης και το 1994 το έργο εντάχτηκε στα συγχρηματοδοτούμενα έργα. Ακολούθησαν τρεις άγονοι διαγωνισμοί, με αποκορύφωμα τον τελευταίο, ο οποίος κράτησε 3 ολόκληρα χρόνια (2006-09). Μάλιστα, αν και είχε ανακηρυχτεί ανάδοχος (κοινοπραξία της Ελλάκτωρ), αυτός δεν προσήλθε να υπογράψει τη σύμβαση, εξαιτίας της χρηματοπιστωτικής κρίσης. Έτσι φτάσαμε στη χρηματοπιστωτική κρίση με σταδιακό και αδιάκοπο σαμποτάζ από το 1994 για να έρθει ο Mr. Cosco. Ας δούμε όμως και τις ενστάσεις που προβάλλονται στο συγκεκριμένο άρθρο για τον τρόπο που μεθοδεύεται ο διαγωνισμός σε καιρό χρηματοπιστωτικής κρίσης: Το Υπ. Υποδομών προκήρυξε το νέο διαγωνισμό για το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου, ο οποίος διαφέρει σημαντικά από τον προηγούμενο. Η επιθυμία κατασκευαστικών και μεταφορικών εταιρειών να συμβάλλει η ΕΤΕπ στη χρηματοδότηση των δανείων, καθώς και να συναφθούν δάνεια με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου δεν ικανοποιήθηκε. Ο υπουργός Υποδομών Δ. Ρέππας τόνισε εμφατικά ότι το έργο χρηματοδοτείται αποκλειστικά από ίδια κεφάλαια των εταιρειών, δημιουργώντας προβληματισμό στην αγορά, η οποία αναμένει τα τεύχη δημοπράτησης (το νωρίτερο, θα δημοσιευτούν την ερχόμενη Πέμπτη) για να διαμορφωθούν τα κοινοπρακτικά σχήματα Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο διαγωνισμός δεν ετέθη σε δημόσια διαβούλευση, όπως αρχικά είχαν υποδείξει στελέχη της ΓΑΙΑΟΣΕ, αν και το Υπουργείο έχει καλλιεργήσει υψηλές προσδοκίες για το έργο, καθότι συνδέεται άμεσα με την εξεύρεση στρατηγικού εταίρου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και γενικότερα την εξυγίανση του ΟΣΕ, με αύξηση του εμπορευματικού του έργου.

Διαφαίνεται λοιπόν με σαφήνεια ότι πίσω από την παράδοση του Θριάσιου στην Cosco μεθοδεύεται και η παράδοση του ΟΣΕ κάτι που λέγεται εδώ και πάρα πολύ καιρό τώρα και φαίνεται ότι ήρθε η ώρα να υλοποιηθεί.

Δεν τελειώνουν όμως εδώ οι προσφορές του κράτους προς την Κίνα. Έτσι, στη συνάντηση με την υπ. Οικονομίας (ΥΠΟΙΑΝ), Λ. Κατσέλη, εκτός από τα θέματα ναυτιλιακής συνεργασίας, αναμένεται να συζητηθεί ο αναπτυξιακός νόμος που ετοιμάζει το ΥΠΟΙΑΝ καθώς και οι επενδύσεις που θα περιλαμβάνει, ώστε να διερευνηθεί αν υπάρχουν κινεζικές εταιρείες που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν σε πιθανά επενδυτικά σχέδια. Δηλαδή ο νέος αναπτυξιακός νόμος θα κοπεί και θα ραφτεί στα μέτρα της Κίνας !!!

Να λοιπόν για ποια ανάπτυξη μιλάνε ΤΩΡΑ οι σοσιαλφασίστες του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ, του ΛΑΟΣ και του ΣΥΝ. Το επόμενο ερώτημα είναι, πως κανείς σε αυτή τη χώρα δεν έχει αντιληφθεί ότι βρίσκεται εδώ ο κάπτεν Γουέι για να πάρει για λογαριασμό του κινέζικου κρατικοφασιστικού μονοπωλίου τις πιο στρατηγικές λιμενικές και εμπορευματικές μονάδες της χώρας, γιατί δεν υπάρχει ούτε μία συγκέντρωση, ούτε μία διαδήλωση, ούτε μία ανακοίνωση, ούτε μία διαμαρτυρία, γιατί δεν δονείται το σύμπαν από την κραυγή έξω οι κινέζοι φασίστες και δουλοκτήτες ιμπεριαλιστές γιατί γίνονται όλες αυτές οι μπίζνες μέσα στην πιο απίστευτη σιωπή;

Μα γιατί οι σοσιαλφασιστικές συμμορίες σπάσανε την Αθήνα και δολοφονήσανε τρεις εργαζόμενους. Τρελαίνονται όλα αυτά τα φασισταριά να βάλει πόδι ο κάπτεν Γουέι και ο κτηνώδης φασισμός που εκπροσωπεί σε ολόκληρο το λιμάνι του Πειραιά, στη Ζώνη, στο Θριάσιο και σε κάθε άλλο οικονομικό τομέα που θα φροντίσει να τους εξασφαλίσει ο νέος επενδυτικός νόμος που φτιάχνεται σε συνεννόηση με την Κίνα!!!

Ο σοσιαλφασισμός διαπράττει τώρα το μεγαλύτερο του έγκλημα. Οι δημοκράτες δεν πρέπει να το επιτρέψουν.