Αποκλεισμός του Αιγαίου από τους σαμποταριστές
Εξηντατέσσερα μικρά επιβατηγά-οχηματαγωγά και τουριστικά πλοία, που εκτελούν ημερήσια τοπικά δρομολόγια, έχει ακινητοποιήσει από τις αρχές Σεπτεμβρίου ο Χρυσοχοΐδης. Το πρόσχημα είναι η «ανακάλυψη» ότι τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας αυτών των πλοίων που πιστοποιούσε ο ρώσικος νηογνώμονας* ήταν, όπως τα χαρακτήρισε, μη έγκυρα. Στην πραγματικότητα ο Χρυσοχοΐδης βρήκε την αφορμή να σαμποτάρει ακόμα παραπέρα τον τουρισμό και τις ναυτικές επιχειρήσεις των μικρών επιβατικών.
Για δεκάδες νησιωτικές περιοχές η τουριστική σεζόν διακόπηκε βίαια στις 5 Σεπτεμβρίου, από τότε δηλαδή που προχώρησε στο έγκλημα της ακινητοποίησης των πλοίων ο αρχισαμποταριστής υπουργός «Ανάπτυξης». Χιλιάδες τουρίστες αλλάζουν πρόγραμμα διακοπών, ταξιδιωτικά γραφεία προβάλλουν αξιώσεις αποζημιώσεων και 1500 εργαζόμενοι σ’ αυτά μένουν χωρίς δουλειά. Πολλές νησιωτικές περιοχές, καθώς και νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου, έχουν αποκλειστεί, μερικά μάλιστα απ’ αυτά έχουν ξεμείνει ακόμα και από προμήθειες.
Η πλαστότητα των εγγράφων του ρώσικου νηογνώμονα καταγγέλθηκε επίσημα στο υπουργείο Ναυτιλίας από τον ίδιο το ρώσικο νηογνώμονα! Ο Χρυσοχοΐδης δεν έχασε την ευκαιρία και με πρόσχημα την ασφάλεια επιβατών και πληρωμάτων διέταξε την ακινητοποίηση των πλοίων αποκλείοντας ολόκληρο το Αιγαίο και το Ιόνιο. Η αντιφατική αυτή συμπεριφορά του ρώσικου νηογνώμονα, να καταγγέλλει τον εαυτό του, εξηγείται από το ότι μετά το πολύνεκρο ναυάγιο στο Βόλγα ο Πούτιν απέλυσε τη διοίκηση του ρώσικου νηογνώμονα, ο οποίος, απ’ ό,τι φαίνεται, είχε αντίθετα συμφέροντα με το πουτινικό καθεστώς, και στη συνέχεια η νέα πουτινική διοίκηση του ρώσικου νηογνώμονα, για να χτυπήσει την προηγούμενη, την κατήγγειλε στο ελληνικό υπουργείο «Ανάπτυξης».
Σε ό,τι αφορά την ασφάλεια των ανθρώπων σε όλα τα μέσα μεταφοράς της Ρωσίας, είναι γνωστό ότι το ρώσικο στρατιωτικό μονοπώλιο όχι μόνο δε δίνει δεκάρα γι’ αυτήν, αλλά δολοφονεί αντιπάλους με «δυστυχήματα», όπως έκανε με την πολιτική ηγεσία της Πολωνίας. Η πτώση αεροπλάνων και τα ναυάγια είναι πολύ συχνό φαινόμενο στη Ρωσία, γιατί η ανθρώπινη ζωή για το ναζιστικό μονοπώλιο δεν έχει καμιά αξία.
Ήταν προηγούμενα πάλι ο Χρυσοχοΐδης που κατάργησε τον ελληνικό νηογνώμονα και έριξε στα νύχια του μαφιόζικου ρώσικου τα μικρά πλοία
Κλείνοντας τον ελληνικό νηογνώμονα ο Χρυσοχοΐδης τον περασμένο Σεπτέμβριο εξανάγκασε «κάθε σκάφος που πρέπει να πιστοποιηθεί από 1/9/2010 να πρέπει να απευθύνεται σε Νηογνώμονες ξένων χωρών με πολύ αυξημένο κόστος. Ακόμα και τα πλοία που ανήκουν στον ΕΝ, εξαιτίας της πολυπλοκότητας μιας ανακατάταξης από τον ΕΝ σε έναν άλλο, μπορεί και να μην προλάβουν να αλλάξουν νηογνώμονα μέχρι το Φεβρουάριο του 2011, που έβαλε σαν προθεσμία ο Χρυσοχοΐδης, με κίνδυνο τα πλοία να ακινητοποιηθούν!» Αυτό λέγαμε στο άρθρο της Νέας Ανατολής «Κι άλλο μεγάλο έγκλημα: Ο Χρυσοχοΐδης κλείνει τον ελληνικό νηογνώμονα».
Εκείνη την εκτίμησή μας την επιβεβαίωσε προς το χειρότερο η Πανελλήνια Ένωση Επαγγελματικών Τουριστικών Ημερόπλοιων Σκαφών (ΠΕΝΕΤΗΣ), που τελικά απευθύνθηκε στο ρώσικο νηογνώμονα ευκαιρίας, αφού οι νηογνώμονες του IACS, όπως δηλώνει σε ανακοίνωσή της η Det Norske Veritas S.A. και η Germanischer Lloyd Hellas, «απέρριψαν το αίτημά ένταξής μας στην κλάση τους, επειδή τα πλοία ήταν κατασκευασμένα όχι με προδιαγραφές IACS, αλλά εθνικών κανονισμών». Η ΠΕΝΕΤΗΣ συνεχίζει στην ανακοίνωσή της: «Στα τέλη Μαρτίου του 2011 ο Ρωσικός Νηογνώμονας δήλωσε την αποδοχή ένταξης κλάσης για τα πλοία της κατηγορίας μας. Γνωρίζοντας από το υπουργείο ότι ο Ρώσικος Νηογνώμονας είναι εξουσιοδοτημένος από την ελληνική κυβέρνηση και έχοντας ελάχιστο χρόνο πριν από την έναρξη της τουριστικής σεζόν, ζητήσαμε από το συγκεκριμένο οργανισμό την ένταξή μας για την έκδοση πιστοποιητικών κλάσης.Ετσι, έγιναν επιθεωρήσεις επί των πλοίων μας και προσκομίσαμε τα απαραίτητα πιστοποιητικά που μας χορήγησε ο Ρωσικός Νηογνώμονας στην Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων, η οποία με τη σειρά της προέβη στις απαραίτητες επιθεωρήσεις».
H μόνη λύση που άφησε ο Χρυσοχοΐδης στα μικρά πλοία για να μη χάσουν την τουριστική σαιζόν ήταν ο ρώσικος νηογνώμονας ευκαιρίας! Και, φυσικά, μέσα σε μερικές ημέρες ή σε ένα μήνα, μέχρι το Μάιο, οι πιστοποιήσεις δεν μπορεί να ήταν πραγματικές. Αυτό φυσικά το γνώριζε και ο Χρυσοχοΐδης, αλλά και οι ειδικοί του υπουργείου του. Αλλά ακόμα και αν ο Χρυσοχοΐδης, σαν μη ειδικός, το αγνοούσε, υπήρξαν καταγγελίες για την έκδοση πλαστών πιστοποιητικών του ρώσικου νηογνώμονα από το Μάιο! Το Λιμενικό αποκαλύπτει ότι υπήρχαν ανώνυμες καταγγελίες για το ρώσικο νηογνώμονα από το Μάιο και ο Χρυσοχοΐδης δεν έκανε τίποτα. Σε ανακοίνωσή του (4/9) αναφέρει: «Με αφορμή ανώνυμες καταγγελίες, οι οποίες περιήλθαν στο Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος- Ελληνικής Ακτοφυλακής το Μάιο 2011 και αφορούν στην έκδοση πλαστών πιστοποιητικών κλάσης από το γραφείο του Ρωσικού Νηογνώμονα στον Πειραιά, για Επιβατηγά-Οχηματαγωγά και Επιβατηγά- Τουριστικά πλοία, δόθηκε εντολή από τον Αρχηγό Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής Αντιναύαρχο Κωνσταντίνο Σούλη στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά να διερευνήσει άμεσα την εν λόγω υπόθεση».
Δεν είναι τυχαίο ότι ο Παπουτσής, υπουργός Προστασίας του Πολίτη, χαρακτηρίζει την υπόθεση απάτη και τα πιστοποιητικά πλαστά, ενώ ο σαμποταριστής Χρυσοχοΐδης χαρακτήρισε αμέσως τα πιστοποιητικά ως μη έγκυρα! Δηλαδή ότι ξεφεύγουν από τις νόρμες των τεχνικών ελέγχων και κατά συνέπεια, ως τεχνικό, το ζήτημα της εγκυρότητας δεν αφορά τον ίδιο, αλλά τους ελεγκτές του υπουργείου του. Έτσι απαλλάσσεται ταυτόχρονα και από την ευθύνη του ότι δε διερεύνησε τις σοβαρότατες καταγγελίες του Μαΐου και συγκάλυψε αντικειμενικά τη συμμορία των υπαλλήλων του υπουργείου του που εγκληματούσαν και ενάντια στην ασφάλεια των πλοίων.
Πρέπει να σημειώσουμε ότι οι νηογνώμονες είναι ιδιωτικές εταιρείες, πιστοποιημένες όμως από το κράτος, για να εκδίδουν κυβερνητικά έγγραφα αξιοπλοΐας. Εξαιτίας αυτής της αντικειμενικής, αλλά και νομικής ευθύνης και συμμετοχής του κράτους στην ασφάλεια των πλοίων, παρά την εκχώρηση του δικαιώματος της έκδοσης κυβερνητικών πιστοποιητικών στο ρώσικο νηογνώμονα, το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη παρενέβη στην υπόθεση, καθώς και η Εισαγγελία του Πειραιά, όχι μόνο για τη διερεύνηση των αδικημάτων από το ρώσικο νηογνώμονα, αλλά και από τις ελληνικές κρατικές υπηρεσίες του ΥΠΑΝ, που αναπόφευκτα εμπλέκονται στα ζητήματα ασφάλειας των πλοίων με τα οποία ασχολείται ο κάθε νηογνώμονας. Στην Ελευθεροτυπία διαβάζουμε ότι το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δεν αντιμετώπισε καθόλου την υπόθεση ως έκδοση μη έγκυρων πιστοποιητικών, αλλά ως έγκλημα, και όχι μόνο κατά της ασφάλειας των ανθρώπων: «Χθες, σύμφωνα με το γραφείο Τύπου του Λιμενικού, ο προϊστάμενος της εισαγγελίας Πρωτοδικών Πειραιά παρήγγειλε στην υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος να συνεχιστεί η διενέργεια της προκαταρκτικής εξέτασης για τη διερεύνηση, προς κάθε κατεύθυνση και εμπλεκόμενη υπηρεσία, τέλεσης αδικημάτων κακουργηματικής φύσης (πλαστογραφία, ηθική αυτουργία σε πλαστογραφία, παθητική-ενεργητική δωροδοκία, παράβαση καθήκοντος, σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, νομιμοποίηση εγκληματικών εσόδων και ενδεχομένως κακουργηματική απάτη), που αφορούν την έκδοση των βεβαιωτικών κλάσης πλοίων που φέρουν ελληνική σημαία από τον εκπρόσωπο του Ρωσικού Νηογνώμονα στον Πειραιά».
Οι ευθύνες του Χρυσοχοΐδη σε ό,τι αφορά την απάτη του ρώσικου νηογνώμονα είναι ξεκάθαρες. Αυτός έσπρωξε τα μικρά πλοία στο ρώσικο νηογνώμονα ευκαιρίας και ο ίδιος συγκάλυψε με τις υπηρεσίες του την απάτη.
Τα πλοία παραμένουν ακινητοποιημένα, ενώ μπορούν να επιθεωρηθούν από το ΥΠΑΝ
Η επιθεώρηση των πλοίων μπορεί να γίνει από τους επιθεωρητές του Κλάδου Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων (ΚΕΕΠ) και ο Χρυσοχοΐδης δεν το έκανε. Υπέρμαχος της ασφάλειας, τάχα, δήλωσε:«Επειδή πάνω απ’ όλα βάζουμε την ασφάλεια των πολιτών, την αξιοπλοΐα των πλοίων και την προστασία του περιβάλλοντος, είναι μονόδρομος για εμάς η άμεση ακινητοποίηση των πλοίων αυτών».
Ο σαμποταριστής, βέβαια, έχει για την αξία της ανθρώπινης ζωής ακριβώς τις ίδιες «ευαισθησίες» με το αφεντικό του τον Πούτιν.
Η επερώτηση του βουλευτή Χίου Μουσουρούλη είναι αποκαλυπτική για τις όψιμες «ευαισθησίες» του αρχισαμποταριστή περί ασφάλειας. Αυτός αποκάλυψε ότι στο πλοίο Οινούσες απαγορεύεται να εκτελεί το δρομολόγιο Χίος-Οινούσες, ενώ του επιτρέπεται το δρομολόγιο Χίος-Τσεσμές! Να τι λέει στην επερώτησή του στις 8/9/2011 ο βουλευτής:
« Αν το υπουργείο κόπτεται για την ασφάλεια των πολιτών στις θαλάσσιες μετακινήσεις και το αξιόπλοο των πλοίων, και αυτό σημαίνει να ακυρώνεται η σύνδεση π.χ. Χίου-Οινουσσών, πώς γίνεται το ίδιο πλοίο (ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ΙΙΙ) να επιτρέπεται να εκτελεί διεθνείς πλόες, δηλαδή τη σύνδεση Χίου-Τσεσμέ; Αυτό γιατί, σύμφωνα με το σήμα του Κλάδου Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων του Υπουργείου προς το Λιμεναρχείο Χίου (επισυνάπτεται), δεν απαιτείται, λόγω χωρητικότητας, η ύπαρξη πιστοποιητικού κλάσης. Αναμένουμε διευκρινίσεις για το σήμα αυτό, εκτός αν η ασφάλεια των ταξιδιωτών εξαρτάται από τον προορισμό και όχι από το πλοίο. Το γεγονός ότι αργότερα το σήμα αναιρέθηκε, προσθέτει παρά αφαιρεί ερωτηματικά για την υπόθεση (απαιτείται το πιστοποιητικό ή όχι;)».Παρά το γεγονός ότι η ζημιά στα μικρά πλοία και στον τουρισμό είναι τεράστια, ο Χρυσοχοΐδης δήλωσε ότι αναστέλλει επί ένα μήνα την αναγνώριση του ρώσικου νηογνώμονα χωρίς καμιά απαίτηση για αποζημίωση των πλοιοκτητών του τουρισμού και των κατοίκων των νησιωτικών περιοχών!
Ο Χρυσοχοΐδης υπόλογος για τα εγκλήματα κατά της ασφάλειας των πλοίων
Όπως είχαμε καταγγείλει στο φύλλο της Νέας Ανατολής της 22/9/2010, ο αρχισαμποταριστής έκλεισε αυθαίρετα τον ελληνικό νηογνώμονα, αντί να απαιτήσει και να υποστηρίξει την εξέλιξή του σε μια εταιρεία που θα συνέβαλλε στην ανάπτυξη με την εξελιγμένη τεχνολογία των νηογνωμόνων, αλλά και με την εκμετάλλευση του τονάζ του 19,8% παγκοσμίως των ελληνικών ποντοπόρων πλοίων. Και αυτό το έγκλημα το διέπραξε με την απόλυτη ανοχή όλων των κομματικών ηγεσιών και των ναυτεργατικών σωματείων του ψευτοΚΚΕ και του ΣΥΝ, υπονομεύοντας έτσι την ασφάλεια των πλοίων και σαμποτάροντας την οικονομία. Το πρόσχημα για το κλείσιμο ήταν ότι ο ελληνικός καχεκτικός νηογνώμονας δεν ανταποκρινόταν στις προδιαγραφές της ΕΕ. Αυτό σήμαινε ότι δεν είχε δικαίωμα να πιστοποιεί μόνο τα πλοία της ΕΕ σε διεθνείς πλόες, αλλά μπορούσε να το κάνει στις εσωτερικές γραμμές.
O Χρυσοχοΐδης δεν έχασε την ευκαιρία και απέκλεισε το νηογνώμονα και από τις εσωτερικές γραμμές, και του αφαίρεσε την άδεια πιστοποίησης ακόμα και για πλοιάρια, δηλαδή τον έκλεισε. Τον Απρίλιο μόνο του 2011 του έδωσε το δικαίωμα να πιστοποιεί ψαρόβαρκες και πλαστικά σκάφη, καθώς και μικρά πλοία, αλλά όχι μικρά επιβατικά πορθμεία κτλ. Για να εξοντώσει μάλιστα και τα μικρά επιβατικά και πορθμεία, κατάργησε την πιστοποίηση των πλοίων από την κρατική υπηρεσία Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων, που θα μπορούσε να ασκεί τους νόμιμους ελέγχους, αφού πρόκειται για ένα έργο απλό σε σχέση με την πιστοποίηση μεγάλων πλοίων, και έτσι ανάγκασε τα μικρά πλοία των τοπικών γραμμών να πληρώνουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ για την πιστοποίησή τους από ξένους νηογνώμονες ευκαιρίας, όπως ονομάζονται οι κακόφημοι νηογνώμονες. Ένας από αυτούς είναι και ο ρωσικός!Την απίστευτη αυτή βία που ασκεί ο σαμποταριστής στον τουρισμό και στην ακτοπλοΐα τη συγκαλύπτουν όλα τα κόμματα, που, ακόμα και όταν κάνουν επερωτήσεις στη Βουλή, όπως η ΝΔ, συγκαλύπτουν την ουσία των πραγμάτων και τις εγκληματικές δραστηριότητες του Χρυσοχοΐδη. Ο ΣΥΝ έκανε και αυτός επερώτηση κατηγορώντας την ΕΕ! Ο κρατικός ελληνικός νηογνώμονας πρέπει - σύμφωνα με το ψευτοΚΚΕ και τον ΣΥΝ- να ξαναφτιαχτεί και να γίνει κρατικός. Δηλαδή το ψευτοΚΚΕ, ο ΣΥΝ και η διακομματική ρωσόδουλη γραφειοκρατία τους να αποφασίζουν, ανάλογα πάντα με τον βαθμό πολιτικής υποταγής του πλοιοκτήτη του, πότε ένα πλοίο είναι αξιόπλοο. Ο ρώσικος πουτινικός νηογνώμονας είναι το παράδειγμα.
*Από τη Βικιπαίδεια: «Νηογνώμονας είναι ναυτιλιακός τεχνικός οργανισμός που καταρτίζει κανονισμούς ασφαλείας, τόσο επί της ναυπήγησης των πλοίων όσο και επί του εξοπλισμού τους, κατατάσσοντας αυτά σε κλάση (classification). Με ειδικούς δε επιθεωρητές (surveyors) τα παρακολουθεί καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους, είτε με περιοδικές είτε με έκτακτες επιθεωρήσεις. Εκτός από το πιστοποιητικό ταξινόμησης ή κλάσεως (certificate of class), οι Νηογνώμονες χορηγούν και τα ακόλουθα πιστοποιητικά: Πιστοποιητικό καταμέτρησης χωρητικότητας (tonnage certificate), Πιστοποιητικό γραμμής φόρτωσης (load line certificate), Πιστοποιητικό αξιοπλοΐας (
certificate of seaworthiness), Πιστοποιητικό ασφάλειας φορτοεκφορτωτικών μέσων (cargo gear certificate), Πιστοποιητικό βλαβών (παρακολούθησης) (certificate of damages) και άλλα ειδικότερης φύσεως».