ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΟΙ 5 ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ

Το καθεστώς της ναζιστικής βίας, της υποτέλειας, της πείνας, της καταστροφής και της απάτης κάνει ότι μπορεί για να σαμποτάρει την οικονομία της χώρας και να την παραδώσει έτσι κατεστραμμένη, βορά στα νύχια της σοσιαλιμπεριαλιστικής Ρωσίας που αργά πάνω στην κρίση, η ίδια ή οι φίλοι της, αγοράζουν γη, λιμάνια, μεταλλεία ή τράπεζες, φυσικά μέσα από σκοτεινές και μυστικές διαδικασίες.

Την ίδια ώρα για να συνεχίσει το παιχνίδι της διάλυσης της Ευρώπης και να πάρει τη δόση για να ξεπληρώσει δάνεια ή να πληρώσει μισθούς και συντάξεις αποστραγγίζει με βαρείς φόρους, χαράτσια και μειώσεις μισθών το λαό ρίχνοντάς τον στην πιο βάρβαρη πείνα μετά την γερμανική κατοχή του 1940-44 και στην πιο μεγάλη ανεργία.

Αντί να προωθήσει έστω τις λεγόμενες διαρθρωτικές αλλαγές που έχουν υπογράψει στο μνημόνιο και που θα μπορούσαν να ξεμπλοκάρουν μια σειρά από επενδύσεις αυτοί οι ρωσόδουλοι πράκτορες που μας κυβερνούν κάνουν ότι μπορούν όχι μόνο για να τις ματαιώσουν, όχι μόνο για να μην έρθει κανένας δυτικός επενδυτής στη χώρα μας, αλλά, και να ματαιώσουν έργα που έχουν ήδη ξεκινήσει.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η κατασκευή πέντε οδικών αξόνων που υπέγραψε το Δημόσιο με ιδιωτικές εταιρείες. Πρόκειται για τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, την Ιονία Οδό, την Ολυμπία Οδό, τον Ε65 στη Θεσσαλία και τον Μωρέα. Ήδη το ελληνικό Δημόσιο βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με αυτές τις εταιρείες. Σύμφωνα με την Καθημερινή στις 22-7 Παράγοντες που γνωρίζουν την κατάσταση, αναφέρουν ότι μοναδική διέξοδος από τη σημερινή κατάσταση είναι η ολοκλήρωση της διαδικασίας αναμόρφωσης του σχεδιασμού των έργων. Μια διαδικασία που, αν και έχει ξεκινήσει από τις αρχές του 2011, έχει κολλήσει τους τελευταίους μήνες λόγω της διπλής εκλογικής αναμέτρησης. Εάν οι διαπραγματεύσεις δεν καταλήξουν σε συμφωνία τότε το πρόβλημα για την χώρα μας θα είναι διπλό.

Από τη μια όχι μόνο θα χαθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας και θα χαθεί και το αναπτυξιακό όφελος από αυτούς τους αυτοκινητοδρόμους, αλλά και από την άλλη Σε περίπτωση που οι συμβάσεις παραχώρησης καταγγελθούν με υπαιτιότητα του ελληνικού Δημοσίου, τότε η Ελλάδα θα κληθεί να πληρώσει συνολικό ποσό άνω των 2 δισ. ευρώ, αρχής γενομένης από το 2013. Εάν η καταγγελία των συμβάσεων γίνει με υπαιτιότητα των παραχωρησιούχων, τότε και πάλι το Δημόσιο θα κληθεί να πληρώσει, αλλά σε αυτή την περίπτωση η ρήτρα είναι μικρότερη (περίπου 900 εκατ. ευρώ) (στο ίδιο).

Δηλαδή σε κάθε περίπτωση το ελληνικό κράτος θα πληρώσει. Αντί οι σαμποταριστές να κόβουν τους ήδη μισθούς πείνας και συντάξεις για να βρουν τα 11,5 δις ευρώ που απαιτεί η τρόικα θα μπορούσαν να τονώσουν την οικονομία και να εξοικονομήσουν χρήματα αρκεί να ήταν απλά συνεπείς στις συμβάσεις και τις συμφωνίες για να έργα που υπογράφουν.