Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΜΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΗ : Πρώτο μέρος

Η Ο­ΑΚ­ΚΕ ή­ταν η μο­να­δι­κή πο­λιτι­κή δύ­να­μη που έ­βα­λε πρω­το­πό­ρα και α­πό πο­λύ πο­λύ νω­ρίς σα ζή­τη­μα ζω­ής και θα­νά­του για τη δη­μο­κρα­τί­α την α­ντι­να­ζι­στι­κή πά­λη με κε­ντρι­κό σύν­θη­μα να βγει ε­κτός νό­μου η να­ζι­στι­κή συμ­μο­ρί­α της «Χρυ­σής Αυ­γής». Αυ­τή τη θέ­ση την υ­πε­ρά­σπι­σε

Μια κριτική η οποία ελάχιστα - είναι η αλήθεια - απευθύνθηκε στις ηγεσίες της υποτιθέμενης «αριστεράς» (βασικά των ψευτοΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, των οποίων η κοινή “καρδιά” χτυπάει στον Περισσό) από πλευράς των μέσων ενημέρωσης, αλλά και των τάχα «φιλοευρωπαϊκών αστοδημοκρατικών» ηγεσιών ΝΔ και ΚΙΝΑΛ είναι εκείνη για την απύθμενη υποκρισία τους την περίοδο λίγο πριν την ανακοίνωση της απόφασης στη δίκη της «Χρυσής Αυγής» μέχρι και την ημέρα της σύλληψης και μεταφοράς ορισμένων από τους αρχηγούς των ναζήδων στις φυλακές.

Ο «Ιός» από τις στήλες της «Εφημερίδας των Συντακτών» ξεκίνησε μια καμπάνια με τίτλο «Για τη θεσμική αντιμετώπιση της Χρυσής Αυγής» από το πρώτο κιόλας φύλλο της στις 5 Νοεμβρίου 2012. Τα ερωτήματα που καλούνται να απαντηθούν είναι : «Υπάρχουν τρόποι να σταματήσουμε τη ναζιστική βία που έχει εξαπλωθεί σ’ όλη τη χώρα; Υπάρχουν δημοκρατικοί θεσμοί που μπορούν να αντιπαρατεθούν στην προκλητική παραβατική δράση μιας βίαιης ναζιστικής ομάδας που θέλει να λέγεται κόμμα; Πρέπει να τεθεί εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή;» Στα πλαίσια αυτά φιλοξενήθηκε στις 9 Νοεμβρίου 2012 τοποθέτηση της σ. Άννας Στάη εκ μέρους της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας, το οποίο και αναδημοσιεύουμε εδώ:
  Όπως τονίζουμε σε σημερινή ανακοίνωσή μας η ΟΑΚΚΕ θα συμμετέχει στη διαδήλωση που διοργανώνει το EGAM στις 3 μμ. Το EGAM είναι ένα μέτωπο αντιρατσιστικών οργανώσεων γενικά της Ευρώπης, που όπως λέει το ίδιο δημιουργήθηκε με ώθηση της γαλλικής ΣΟΣ Ρατσισμός (SOS RACISME).

ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΕ ΑΡΕΝΑ ΟΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΙ -ΟΧΙ ΣΤΗ ΦΙΜΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ-ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΤΩΡΑ Η ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ-Όχι στην κάλυψη από ΚΕΕΡΦΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΠΑΜΕ, ΣΥΡΙΖΑ

Ανακοίνωση της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας

 

ΣΤΙΣ 18/9 ΣΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΜΠΛΟΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΜΕΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΦΥΣΣΑ!

ΟΧΙ ΣΤΗ ΘΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΑΖΙ

Ε­ΚΤΟΣ ΝΟ­ΜΟΥ ΤΩΡΑ Η Χ.Α!

Τιμή και δόξα στον ήρωα Παύλο Φύσσα

  Με κοινή αφίσα και προκήρυξη, η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ κατάγγειλαν τις αλλεπάλληλες προβοκάτσιες που στήθηκαν από τους δήθεν αντιφασίστες "φίλους" του Π. Φύσσα μετά τη δολοφονία του με αποκορύφωμα τα σπασίματα και τις καταστροφές στο Κερατσίνι στην πορεία της 18/9. Η αφίσα με τίτλο "Με αλλεπάλληλες προβοκάτσιες, ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΦΥΣΣΑ!" κολλήθηκε σε όλο το Κερατσίνι.

Έντεκα χρόνια μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα ο φασισμός είναι πιο δυνατός από ποτέ και όλο και περισσότερο πλησιάζει στην εξουσία. Το χειρότερο είναι ότι οι δήθεν αντιφασίστες της ψευτοαριστεράς όχι μόνο κρύβουν αυτή την προέλαση αλλά έχουν τακτικά αναλάβει να κάνουν μαζί τους έναν νέο καταμερισμό εργασίας.

1η Ανακοίνωση της Α.Π (όπως δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της)ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΝΕΟΛΑΙΟΥ ΦΙΛΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΟΡΜΑ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ