ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ
Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)
Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής
ΚΕΙΜΕΝΑ - ΠΑΙΔΕΙΑ
Κίνηση «Παιδεία για Δημοκρατία και Ανάπτυξη»
Τρίτη, 12 Δεκεμβρίου 2023
Κίνηση «Παιδεία για Δημοκρατία και Ανάπτυξη»
ΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ KAI OXI ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΦΤΩΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΑΜΠΟΤΑΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ
Υποψήφιος στις εκλογές της Β΄ ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής: Μπουρίτης Γιάννης, 1ο ΓΕΛ Αιγάλεω
Συνάδελφοι/ισσες
Τα σχέδιά μας για την καλύτερη μόρφωση των μαθητών μας στην αρχή κάθε χρονιάς σβήνουν μέσα στην τάξη ήδη από το τέλος του Σεπτέμβρη με τη διαπίστωση: «κάθε πέρσι και καλύτερα».
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Μ.Ε. ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
Τρίτη, 01 Φεβρουαρίου 2022
Οι φετινές εκλογές στις ΕΛΜΕ της χώρας, πραγματοποιήθηκαν μέσα σε ένα κλίμα διάλυσης αλλά και εγκατάλειψης από τους καθηγητές, του αντιδημοκρατικού (με την ουσιαστική σημασία της δημοκρατίας) συνδικαλισμού, του αποκομμένου από τη μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων, από τους γονείς των μαθητών μας και από την κοινωνία.
Προκήρυξη για τις εκλογές της Β ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής- ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ-ΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ
Τρίτη, 01 Φεβρουαρίου 2022
Υποψήφιος στις εκλογές της Β΄ ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής: Μπουρίτης Γιάννης, 1ο ΓΕΛ Αιγάλεω
Συνάδελφοι/ισσες
Η αντιμετώπιση στο ζήτημα της αξιολόγησης από τις παρατάξεις που συγκροτούν την ΟΛΜΕ όξυνε παραπέρα τις παθογένειες που εδώ και χρόνια έχουν πρακτικά οδηγήσει σε παράλυση το συνδικαλισμό μας και σε μια υφαρπαγή του από ουσιαστικές μειοψηφίες. Η κορύφωση αυτής της ανώμαλης κατάστασης εκδηλώθηκε με μεγαλοπρέπεια το Σάββατο 16 Οκτώβρη και αφού το δικαστήριο είχε κηρύξει την απεργία-αποχή παράνομη και καταχρηστική.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΟΛΜΕ-ΔΟΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Σάββατο, 30 Οκτωβρίου 2021
Η αξιολόγηση είναι μια κοινωνική διαδικασία που συντελείται σε κάθε πτυχή της ανθρώπινης συλλογικής δραστηριότητας. Πραγματοποιείται με πολλές μορφές τόσο στον καπιταλισμό, όπως επίσης πραγματοποιούνταν και στα πραγματικά σοσιαλιστικά κράτη. Όσοο χαρακτήρας της εργασίας θα είναι κοινωνικός, η εργασία θα περιέχει μέσα της υποχρεωτικά και τον κοινωνικό έλεγχο, είτε αυτός θα έχει σαν κύριες τις από τα πάνω και πιο καταπιεστικές μορφές που αντιστοιχούν στην κεφαλαιοκρατική λειτουργία του παραγωγικου προτσές είτε τις πιο δημοκρατικές και από τα κάτω που αντιστοιχούν στην κοινωνική ιδιοποίηση των μέσων παραγωγής στις σοσιαλιστικές κοινωνίες.
Ο Λένιν Για Την Υπαλληλοκρατία
Σάββατο, 30 Οκτωβρίου 2021
Από το έργο του "Τα καθήκοντα των Ρώσων σοσιαλδημοκρατών" που γράφτηκε στην εξορία στη Σιβηρία στο τέλος του 1897. Προδημοσιεύτηκε σε ιδιαίτερη μπροσούρα στη Γενεύη το 1898 (Άπαντα Λένιν, τόμος 2ος , σελ. 331, έκδοση της ΚΕ και της ΚΕΕ του πραγματικού ΚΚΕ, Οκτώβρης 1951)
ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ 12ΧΡΟΝΟΥ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021
Το νομοσχέδιο για τη δευτεροβάθμια και μεταδευτεροβάθμια τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση (TEE) που έφερε στη Βουλή η υπουργός Παιδείας δεν μπορεί να αλλάξει ουσιαστικά τη δημόσια Τεχνική Επαγγελματική (ΤΕΕ) Εκπαίδευση όσο αυτή στην πράξη θα κινείται μέσα στο καθεστώς της έλλειψης κάθε αξιολόγησης (δημοκρατικής από τα κάτω ή κρατικής από ένα μη φασιστικό κράτος), και θα συνδυάζεται με το πελώριο διακομματικό βιομηχανικό σαμποτάζ που η ηγετική κλίκα Μητσοτάκη έχει απογειώσει.
Τι θα έκανε ένα προοδευτικό νομοσχέδιο για το χρονικό όριο σπουδών και τι θέλει η ψευτοαριστερά
Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021
Στο νομοσχέδιο που ετοίμασε η Κεραμέως ορίζεται όριο φοίτησης για τους καινούργιους φοιτητές, πέραν των κανονικών ετών σπουδών σαν συνάρτηση των ετών αυτών, που είναι το ν+2, αντίθετα με αυτό που ισχύει σήμερα όπου η διάρκεια σπουδών ισούται με το όριο της ζωής ενός φοιτητή, δηλαδή μέχρι να πεθάνει.
ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΑΕΙ
Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021
Η αποτύπωση του παραγωγικού σαμποτάζ στην εκπαίδευση συντελείται με τις λειψές γνώσεις των μαθητών του Δημοτικού, με τις ακόμη λιγότερες των μαθητών του Γυμνασίου, για να συνεχιστεί η ίδια πορεία στο Λύκειο, είτε πρόκειται για το γενικό, είτε πρόκειται για τα ΕΠΑΛ. Το έλλειμμα της γνώσης εντοπίζεται κατά κύριο λόγο στη γλώσσα, τις φυσικές επιστήμες και στα μαθηματικά. Το αποτέλεσμα είναι το επιστημονικό και τεχνικό πνεύμα των μαζών, οι γνώσεις τους, οι δεξιότητές τους και οι ικανότητές τους να είναι σοβαρά υπονομευμένες.
ΚΙΝΗΣΗ "ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ": ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ
Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2020
Οι φετινές καταλήψεις, όπως και οι περισσότερες των τελευταίων χρόνων, δεν έχουν μέσα τους τίποτα το προοδευτικό, ούτε για το μαθητικό κίνημα, ούτε για την εκπαίδευση, ούτε για το λαό. Αυτό μας το λένε τα ίδια τα γεγονότα.
ΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ-ΤΟ ΣΚΟΤΩΜΑ ΤΩΝ 15ΜΕΛΩΝ
Η βασικότερη προϋπόθεση για να χαρακτηριστεί οποιοδήποτε κίνημα συνδικαλιστικής βάσης προοδευτικό είναι μια στοιχειώδης δημοκρατική συζήτηση μεταξύ των μελών του, εδώ μεταξύ των μαθητών και μια καταρχήν συμφωνία στην ανάγκη της διεξαγωγής της
ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ www.kpad.gr - ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟΜΕΣΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΑΜΠΟΤΑΡΙΣΤΕΣ
Δευτέρα, 05 Οκτωβρίου 2020
Μάθημα με ασφάλεια για την υγεία όλων μέσα στην τάξη και μάθημα σε όλους τους μαθητές. Αυτοί πρέπει να είναι οι δύο βασικοί στόχοι για τη λειτουργία των σχολείων
Οι γενικές εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης και της υποτιθέμενης «αριστερής» αντιπολίτευσης.
Αντίθετα από τα όσα διατυμπανίζει η κυβέρνηση για την προστασία του πληθυσμού από την Covid-19, στην πραγματικότητα ό,τι έκανε, το έκανε
OΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - Ο λόγος που δεν τα θέλουν οι κνιτοσυριζαίοι
Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020
Η δυνατότητα της εκμάθησης μιας ή και δεύτερης ξένης γλώσσας από πολύ μικρή ηλικία χωρίς αυτό να εμποδίζει αλλά να βοηθάει τη γλωσσική και διανοητική ανάπτυξη ενός παιδιού, είναι ένα ζήτημα πάνω στο οποίο έχουν διεξαχθεί πλήθος ερευνών και μελετών, εδώ και δεκαετίες και στο οποίο έχουν καταλήξει αποφατικά (δηλ αποδείχτηκε ότι η εκμάθηση ξένων γλωσσών δεν εμποδίζει την ανάπτυξη του παιδιού), με αποτέλεσμα τα περισσότερα κράτη της δημοκρατικής Ευρώπης να έχουν εισάγει στην εκπαίδευση την εκμάθηση ξένων γλωσσών από πολύ μικρή ηλικία, δηλαδή από το νηπιαγωγείο.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Θετικός σε σχέση με τον προηγούμενο διαλυτικό του ΣΥΡΙΖΑ καθώς και με τη σάπια γραμμή της ΟΛΜΕ αλλά χωρίς αληθινή διέξοδο για τους μαθητές
Πέμπτη, 02 Ιουλίου 2020
Ο νέος νόμος που ψηφίστηκε για την Παιδεία, αλλάζει αρκετά από τα αρνητικά των προηγούμενων νόμων ΣΥΡΙΖΑ τα οποία είχαν οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη διάλυση την εκπαίδευση καθώς την ήθελαν τέτοια που να αντιστοιχεί στην αποικιοποίηση της χώρας στο ρωσοκινεζικό άξονα και τους φίλους του την οποία προωθούσαν φανατικά. Αν και ο νέος νόμος έχει μερικά πισωγυρίσματα προς πιο αντιδραστικές θέσεις, όπως στο ζήτημα της διαγωγής στα απολυτήρια, εν τούτοις είναι καλύτερος από τους προηγούμενους και του ΣΥΡΙΖΑ και της Σαμαρικής ΝΔ. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η ΟΛΜΕ και όλη η ψευτοαριστερά στην εκπαίδευση τον χτύπησαν με μια πρωτοφανή ένταση και θα κάνουν ότι μπορούν για να τον υπονομεύσουν στην πράξη.