ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ
Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)
Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

Εμπειρίες ενός εργαζόμενου στα ΕΑΣ ή το χρονικό ενός προαποφασισμένου θανάτου
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013
Ένας φίλος μας, αναγνώστης της Νέας Ανατολής, εργαζόμενος στα ΕΑΣ κατέγραψε για μας, σε ένα ζωντανό και πυκνό κείμενο του, τη μακρόχρονη εμπειρία του από τον τρόπο με τον οποίο χτυπήθηκε από τα μέσα και από τα έξω το εργοστάσιο των ΕΑΣ
Ο ΑΡΧΙΣΑΜΠΟΤΑΡΙΣΤΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ: ΤΟ ΑΘΟΡΥΒΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ
Σάββατο, 18 Μαΐου 2013
Στα μέσα Μάη αναμένεται να πραγματοποιηθεί το ταξίδι του Σαμαρά στο Πεκίνο για τη σύναψη σημαντικών συμφωνιών με τους Κινέζους. Η ημερομηνία έχει ήδη φιξαριστεί και, όπως γράφει η εφημερίδα Κεφάλαιο στις 27/4, η σημειολογία της έγκειται στο ότι «ο Έλληνας πρωθυπουργός θα είναι από τους πρώτους Ευρωπαίους ηγέτες που θα συναντηθούν με τη νέα ηγεσία του ΚΚΚ
ΤΟ ΦΑΙΟΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΡΙΧΝΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΣΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΑΞΟΝΑ
Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2010
ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ-ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ
ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ: ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΕ ΝΕΟ ΛΟΚΝΤΑΟΥΝ ΕΝΩ ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ
Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2020
Για να προστατέψουμε τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας από τον κορονοϊό. Eτσι έλεγε η κυβέρνηση όταν έκανε το απαραίτητο εκείνη την εποχή lockdown, το β΄ τρίμηνο του έτους, αλλά με τέτοιο τρόπο ώστε να έχει τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση των ωρών εργασίας στην ΕΕ από οποιαδήποτε χώρα της. Το β΄ αυτό τρίμηνο ο αριθμός των ωρών εργασίας μειώθηκε σε σχέση με το β΄ τρίμηνο του 2019, κατά -28,9% όταν ο Μ.Ο στην ΕΕ ήταν -13,8% και στην ευρωζώνη -16,6%.
ΤΩΡΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΕΠΕΝΔΥΣΗΣ, Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΑΔΕΙΑ ΣΕ ΝΤΟΠΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ!
Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2015
Ενώ η χώρα έχει καταρρεύσει οικονομικά και μόνο από δανεικά μπορεί να επιβιώνει, οι σοσιαλφασίστες σαμποταριστές του ΣΥΡΙΖΑ δυναμώνουν με ασύλληπτη μανια το παραγωγικό τους σαμποτάζ. Αν ήταν πραγματικά αριστεροί, το πρώτο πράγμα που θα έκαναν θα ήταν να πάρουν μέτρα για την προσέλκυση επενδύσεων.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ-ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ
Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013
Η ΟΑΚΚΕ με μία αφίσα που δημοσιεύουμε σε αυτό το φύλλο ξεκίνησε καμπάνια ενάντια σε κυβέρνηση και αντιπολίτευση για την πολιτική του σαμποτάζ της βιομηχανίας που θα έχει σαν αποτέλεσμα μια ακόμα πιο μεγάλη καταστροφή για το λαό και τη χώρα.
Μεγαλώνουν αφόρητα την πείνα για τους πιο φτωχούς και επιπλέον τσακίζουν τη βιομηχανία τροφίμων
Τρίτη, 11 Αυγούστου 2015
Στην εφημερίδα της κυβερνήσεως στις 16/7/2015 δημοσιεύτηκαν και μπήκαν σε εφαρμογή τα πρώτα μέτρα ως προϋπόθεση για τη συνέχιση των διαπραγματεύσεων μέχρι την τελική συμφωνία με τις χώρες τις ΟΝΕ και το ΔΝΤ. Όπως και στις προηγούμενες συμφωνίες έτσι και σ’ αυτήν εδώ οι δανειστές ορίζουν το ποσό των εσόδων που πρέπει
ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 2013: ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Σάββατο, 18 Μαΐου 2013
Αυτό που ζούμε σαν λαός δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτό που έρχεται, δηλαδή σε αυτό που μας ετοιμάζουν οι ηγεσίες των 6 κομμάτων και της ναζιστικής δολοφονικής συμμορίας (που αυτές οι 6 ηγεσίες έχουν εγκαταστήσει στη Βουλή).
Το πιο άγριο σαμποτάζ στη βιομηχανία με την υπερφορολόγηση του πετρελαίου
Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013
Το ρωσόδουλο καθεστώς οδηγεί σταθερά τη χώρα πίσω στη εποχή του μεσαίωνα. Τα εγκληματικά φοροεισπρακτικά μέτρα που παίρνει ισχυρίζεται ότι τα επιβάλει η τρόικα. Αυτή έχει την ευθύνη ότι ζητάει άμεσα το κλείσιμο του δημοσιονομικού ελλειμματος, όμως
Η ΚΟΣΚΟ EΜΠΟΔΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ, ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗ ΖΩΝΗ, ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΚΟΝΤΕΪΝΕΡ
Πέμπτη, 02 Ιουλίου 2020
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη της βάζει πλάτες. Πρόθυμοι συνεργοί της στο σαμποτάζ το ψευτοΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ
Πέντε χρόνια έχουν περάσει από τότε που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ παρέδωσε το λιμάνι του Πειραιά στην Cosco. Αν θέλει κανείς να κάνει τον απολογισμό, θα φτιάξει έναν κατάλογο από έργα που ήταν η ΚΟΣΚΟ υποχρεωμένη να κάνει και δεν έχει κάνει σχεδόν κανένα από αυτά, οπότε έχει δυναμώσει την ανεργία στο λιμάνι, έχει καταπατήσει κάθε εργασιακή νομοθεσία φτιάχνοντας μια δικιά της κινέζικη κρατική γαλέρα, κατατρώει μεθοδικά τα εργασιακά δικαιώματα των παλιών εργαζομένων που έχουν μείνει στην προβλήτα Ι, και έχει μπει στο μικροσκόπιο για σοβαρά περιστατικά λαθρεμπορίου που εντοπίζονται από τους ευρωπαϊκούς οργανισμούς και καλύπτονται από το δουλικό στην Κίνα ελληνικό πολιτικό κόσμο.






