Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ

Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)

  Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

1pag559

 

crisis russia

Άρθρα Αναφοράς

OAKKE WEB TV

Εκδόσες Μεγάλη Πορεία

ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

http://www.antinazi.gr/ 

www.antinazi.gr

ΑΝΤΙ ΝΑΖΙ

 

H Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ αποφάσισαν να συμμετέχουν με ξεχωριστό μπλοκ και συνθήματα σε συγκέντρωση στο σημείο της Παλιάς Κοκκινιάς από το οποίο ξεκίνησε το τρίωρο κυνηγητό των ναζιστών ενάντια σε τρεις πακιστανούς μετανάστες, έναν εκ των οποίων τραυμάτισαν άσχημα στο πρόσωπο με σπασμένο μπουκάλι.

Την ώρα που η ναζιστική δολοφονική συμμορία απολαμβάνει με κοινοβουλευτική ομοφωνία καθεστώς νομιμότητας και που η κυβέρνηση την αναγνωρίζει σαν ισότιμο κοινοβουλευτικό κόμμα με το οποίο μπορεί να συνεργάζεται, οι συνήγοροι των θυμάτων της ναζιστικής βίας στη δίκη της «Χρ. Αυγής» συμπαρατάχθηκαν ανοιχτά με τους ναζιστές στην προσπάθεια τους να εμποδίσουν την εξέταση πέντε πρώην μελών της συμμορίας που θέλησαν να καταθέσουν εναντίον των ναζιστών κατηγορούμενων με το καθεστώς του προστατευόμενου μάρτυρα, δηλαδή ανώνυμα και χωρίς φυσική παρουσία στο δικαστήριο.

ΜΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΗ : Πρώτο μέρος

Η Ο­ΑΚ­ΚΕ ή­ταν η μο­να­δι­κή πο­λιτι­κή δύ­να­μη που έ­βα­λε πρω­το­πό­ρα και α­πό πο­λύ πο­λύ νω­ρίς σα ζή­τη­μα ζω­ής και θα­νά­του για τη δη­μο­κρα­τί­α την α­ντι­να­ζι­στι­κή πά­λη με κε­ντρι­κό σύν­θη­μα να βγει ε­κτός νό­μου η να­ζι­στι­κή συμ­μο­ρί­α της «Χρυ­σής Αυ­γής». Αυ­τή τη θέ­ση την υ­πε­ρά­σπι­σε

    Εκτός νόμου η εγκληματική συμμορία της «Χρ. Αυγής». Να συλληφθούν τώρα οι τραμπούκοι της. Άρση του ασύλου για τους βουλευτές της   Αντιφασιστικό μέτωπο μέσα στις μάζες και τα προβλήματά τους   Οι επιδρομές της ναζιστικής συμμορίας της Χρ. Αυγής στις υπαίθριες αγορές με το πρόσχημα της πάταξης του παραεμπορίου είναι ένα τεράστιο έγκλημα σε βάρος του λαού αυτής της χώρας και ένα νέο βήμα για την επέκταση της εκχωρημένης από τα άλλα 6 κόμματα πολιτικο-αστυνομικής παρακρατικής εξουσίας της. Στα πρότυπα των χιτλερικών ταγμάτων εφόδου της μεσοπολεμικής Γερμανίας οι καθεστωτικοί αυτοί τραμπούκοι χτενίζουν τώρα τα παζάρια προκειμένου να εντοπίσουν αλλοδαπούς μικροπωλητές, που στη συνέχεια υποβάλουν σε εξευτελιστικούς ελέγχους. Οι επιδρομείς ζητούν επί ώρα χαρτιά από αυτούς, σα να ήταν αστυνομικοί χωρίς οι αστυνομικοί να επεμβαίνουν. Τελικά με ρόπαλα και κλωτσιές καταστρέφουν πάγκους με εμπορεύματα όσων δεν εγκρίνουν τα χαρτιά. Οι πιο χαρακτηριστικές τέτοιες επιθέσεις ήταν αυτές που έγιναν την Παρασκευή το βράδυ σε πανηγύρι στη Ραφήνα, την οποία συντόνιζαν οι βουλευτές της ναζιστικής συμμορίας, Γερμενής και Ηλιόπουλος, και αργότερα σε λαϊκή του Μεσολογγίου με επικεφαλής τον Μπαρμπαρούση.

 

Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και οι σύντροφοι της ΟΑΚΚΕ έκαναν παρέμβαση στη συγκέντρωση που διοργάνωσαν το ψευτοΚΚΕ, ο ΣΥΡΙΖΑ, και ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ στο Κερατσίνι για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.

Ε­πί 25 χρό­νια Ο­ΛΑ τα κοι­νο­βου­λευ­τι­κά κόμ­μα­τα ά­φη­ναν ε­λεύ­θε­ρη τη να­ζι­στι­κή συμ­μο­ρί­α να κα­τα­τρο­μο­κρα­τεί τους με­τα­νά­στες και τη δη­μο­κρα­τική νε­ο­λαί­α κα­θώς ό­χι μό­νο δεν έ­κα­ναν πο­τέ τη δρά­ση της κε­ντρι­κό πο­λι­τικό ζή­τη­μα αλ­λά α­παι­τού­σαν να εί­ναι νό­μι­μη. Τώ­ρα ξαφ­νι­κά α­πο­φά­σι­σαν να τη μα­ζέ­ψουν κά­πως και να βγά­λουν και κά­ποια ά­πλυ­τά της στη φό­ρα.

Η δο­λο­φονί­α του η­ρω­ι­κού α­ντι­φα­σί­στα Π. Φύσ­σα ή­ταν μό­νο η α­φορ­μή. Η α­λη­θι­νή αι­τί­α ήταν η αυ­ξα­νό­με­νη α­νη­συ­χί­α και ορ­γή των ευ­ρω­πα­ϊ­κών λα­ών (και ό­χι κά­ποιων σκο­τει­νών κέ­ντρων) γι αυ­τήν την “ελ­λη­νι­κή ι­διο­μορ­φί­α” που σε λί­γο θα στερού­σε από τη χώρα μας την προ­ε­δρί­α της Ε­Ε. Α­πό­δει­ξη ό­τι τα ί­δια αυ­τά κόμ­μα­τα θέ­λουν α­κό­μα τη συμ­μο­ρί­α αυτή νό­μι­μη σαν κόμ­μα.

Έχουμε αυτές τις μέρες σε εξέλιξη την προσπάθεια των ναζιστών της «Χρυσής Αυγής» και φασιστικών ομάδων κάθε είδους κάτω από την ουσιαστική πολιτική κάλυψη της χαρακτηριστικά σιωπηλής στο κρίσιμο αυτό διάστημα επίσημης ΝΔ, να αναπτύξουν ένα μαζικό φασιστικό κίνημα νεολαίας (**).

Η βασική μέθοδος τους είναι η διοργάνωση καταλήψεων στα σχολεία ακριβώς για να δώσουν σε αυτό το κίνημα έναν δήθεν αντικαθεστωτικό χαρακτήρα, πράγμα που είναι μια από τις προϋποθέσεις για τον ξεσηκωμό της νεολαίας. Παράλληλα οι ίδιες δυνάμεις προωθούν διαδηλώσεις της μαθητικής νεολαίας με συνθήματα όχι μόνο τα καθεστωτικά πλέον του τύπου «Η Μακεδονία είναι μία» αλλά δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα σοβινιστικά χρυσαυγίτικα του τύπου «Η Μακεδονία είναι ελληνική, η Κύπρος είναι ελληνική και η Μικρά Ασία» (Πτολεμαΐδα, https://www.youtube.com/watch?v=XWVpXdUYqHE) ή το ακόμα πιο φασιστικό «Αλήτες προδότες πολιτικοί» (Κατερίνη,https://www.youtube.com/watch?v=05SCmlLaHxE ).

Οχτώ χρόνια από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα

Σύσσωμο και ύπουλα το πολιτικό καθεστώς προστατεύει τους ναζί

 Η πάλη πρέπει να συνεχιστεί με μεγαλύτερη ένταση

 

Σύσσωμα τα κοινοβουλευτικά κόμματα καθησυχάζουν τους δημοκράτες αντιφασίστες στη χώρα μας και παγκόσμια ότι έχουν κλείσει για τα καλά τους ναζι-δολοφόνους στη φυλακή και τους έχουν ουσιαστικά εξαφανίσει από την πολιτική ζωή της χώρας.

Στις 30/5 έγινε μία σύσκεψη που διοργάνωσε η ΟΡΜΑ (Οργάνωση Μαχητικού Αντιφασισμού) στο Πολιτιστικό Κέντρο Περάματος με ανοιχτό κάλεσμα για συμμετοχή σε «αντιφασιστικές ομάδες, εργατικά σωματεία, κοινωνικούς φορείς και πολιτικές συλλογικότητες» ύστερα από την επίθεση με πέτρες και λοστούς που δέχθηκαν τα μέλη της από ναζιστές του χρυσαυγίτικου ρατσιστικού σωματείου στη Ζώνη Περάματος, στη διάρκεια καμπάνιας της ΟΡΜΑ στο Πέραμα.

Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία έχει ξεκαθαρίσει εδώ και καιρό τη θέση της απέναντι στην ΟΡΜΑ σε δύο ανοιχτές συγκεντρώσεις –συζητήσεις που η τελευταία οργάνωσε στον Πειραιά και στη Σαλαμίνα αντίστοιχα, καθώς και σε μία διαδήλωσή της στον Πέραμα στις 16/12/2017 όπου η Αντιναζιστική δεν συμμετείχε αλλά μοίρασε προκήρυξη στους συγκεντρωμένους σχετικά με το πως εννοεί σήμερα ένα πραγματικό αντιφασιστικό κίνημα (δες παρακάτω τη σχετική προκήρυξη). Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία θεωρεί ότι υπάρχει στη βάση των μελών της αυτής της Οργάνωσης μια γνήσια διάθεση για αγώνα ενάντια στους ναζιστές της ΧΑ, όμως εκτιμάει ότι οι μέθοδες πάλης και κυρίως τα κεντρικά συνθήματα που προβάλει η ηγεσία της είναι εξαιρετικά λαθεμένα, έρχονται σε μεγάλη αντίθεση με τις διαθέσεις των πλατιών δημοκρατικών μαζών και σαν τέτοια κάνουν περισσότερο ζημιά παρά καλό στο αντιναζιστικό και αντιχρυσαυγίτικο κίνημα.

Σε μια χώρα που η πρόοδος είναι τόσο βαθιά μπερδεμένη με την αντίδραση και τόσο σκληρά προβοκαρισμένη, βλάστησε ένα νέο φρούτο: ένας κνίτικος, δηλαδή δεξιός και σάπιος από πάνω ως κάτω, αλλά «σύγχρονος» και «αγωνιστικός» ψευτοαναρχισμός, ο οποίος ανέλαβε να μαζέψει τάχα τα συντρίμμια μετά τη «μνημονιακή υποχώρηση» του ΣΥΡΙΖΑ και των εθνοφασιστών ΑΝΕΛ συμμάχων του.