ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ
Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)
Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΣΟΣΙΑΛΝΑΖΙ KATAΛAMBANOYN KAI ΑΠΟΣΑΘΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΜΕ ΩΜΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΣΥΛΛΗΠΤΕΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ
Τρίτη, 13 Μαΐου 2014
Όσο συνεχίζεται η χιτλερικού τύπου ρωσική διαμελιστική επέμβαση στην Ουκρανία τόσο περισσότερο καταδεικνύεται ο βρόμικος, καθοριστικός γι’ αυτήν ρόλος των προβοκατόρικων κρυφο-ρωσόδουλων πολιτικών δυνάμεων που ξεπήδησαν μέσα από το κίνημα της Μαϊντάν και που σήμερα έχουν ανέλθει στην πολιτική ηγεσία του Κιέβου. Πρόκειται για το πολιτικό μέτωπο κορυφής Γιατσενιούκ-Τιανιμπόκ
ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ TOY ΤΡΑΜΠ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΝΕΟΧΙΤΛΕΡΙΚΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2018
Ενώ είχε γραφτεί το παρακάτω κείμενο και λίγο πριν δημοσιευτεί έγινε η παγκόσμιας στρατηγικής σημασίας διάλυση της τελευταίας συνόδου των G7 από τον αμερικανό πρόεδρο. Όχι τυχαία λίγο πριν οι υπόλοιποι έξι, που είναι οι αρχηγοί των μεγαλύτερων δεύτερης γραμμής ιμπεριαλιστικών χωρών του β κόσμου (Ευρώπη, Ιαπωνία, Καναδάς), είχαν καταψηφίσει την πρόταση του Τραμπ να συμμετάσχει ξανά στους G7 και η Ρωσία,
Η ΟΥΚΡΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ- Η ΟΑΚΚΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΗΣ
Παρασκευή, 25 Αυγούστου 2023
Την Πέμπτη 24 Αυγούστου η ουκρανική κοινότητα σε μια μεγαλειώδη συγκέντρωσή στο Σύνταγμα γιόρτασε την Εθνική Μέρα Ανεξαρτησίας της Ουκρανίας ενάμισι χρόνο μετά την κτηνώδη εισβολή της Ρωσίας.
Αυτή είναι η δεύτερη χρονιά που η ουκρανική κοινότητα κινητοποιείται στο Σύνταγμα για το γιορτασμό αυτής της μέρας για να καταγγείλει το βάρβαρο πόλεμο που έχει εξαπολύσει εναντίον της Ουκρανίας η νεοχιτλερική Ρωσία με τη ναζιστική γενοκτονική πλατφόρμα της άρνησης της ύπαρξης ουκρανικού έθνους. Με αυτό τον τρόπο οι Ουκρανοί
ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ ΚΑΤΑ ΚΑΤΑΡ: Ο ΤΡΑΜΠ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΡ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ
Τετάρτη, 05 Ιουλίου 2017
Η ξαφνική διπλωματική επίθεση και ο οικονομικός αποκλεισμός του Κατάρ από τη Σαουδική Αραβία, τα Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΕΑΕ), την Αίγυπτο, τη Λιβύη και μια σειρά από μικρότερες χώρες δεν έχουν μέσα τους τίποτα το προοδευτικό παρόλη τη μακρόχρονη αντιδραστική πολιτική που προώθησε το Κατάρ σε όλο το μεσανατολικό και αραβο-μουσουλμανικό κόσμο.
ΓΑΖΑ: ΜΙΑ ΨΕΥΤΙΚΗ ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΛΕΜΟ
Σάββατο, 18 Οκτωβρίου 2025
Τίποτα το περίεργο δεν υπάρχει με το ότι την ειρήνη στη Γάζα κατάφερε να τη φέρει ο πιο αποκρουστικός όσο και γελοίος τύπος, ο πρόεδρος των ΗΠΑ, καθώς ήδη αρχίζει να γίνεται αντιληπτό ότι δεν πρόκειται για κάποια αληθινή ειρήνη παρά μόνο για μια εύθραυστη ανακωχή. Η ανακωχή διαφέρει από την ειρήνη στο ότι οι δύο πλευρές δεν έχουν παραιτηθεί από το βασικό στόχο τους που είναι η κάθε μια να εξουδετερώσει την άλλη, και στο ότι ταυτόχρονα διατηρούν τα μέσα για να πραγματοποιήσουν αυτό το στόχο. Τίποτα δεν δείχνει ότι ο «ειρηνοποιός» σκοπεύει να αφαιρέσει αυτά τα μέσα από κάποια από τις δύο πλευρές. Αντίθετα κάνει ότι μπορεί για να τις ενισχύσει να τα διατηρήσουν. Γενικά δεν υπάρχει τίποτα το ανεξήγητο στο ότι ένας υποψήφιος δικτάτορας των ΗΠΑ και κυρίως ένας φίλος και θαυμαστής του Πούτιν, σταματάει προσωρινά έναν πόλεμο στον οποίο και οι δύο πλευρές του τουλάχιστον σε επίπεδο ηγεσίας, εν προκειμένω η Χαμάς και η κλίκα Νετανιάχου είναι ανοιχτά φιλοπουτινικές. Αυτή είναι η θεμελιώδης διαφορά του πόλεμου της Γάζας με τον πόλεμο της Ουκρανίας όπου οι δύο εχθροί ανήκουν σε πραγματικά παγκόσμια ανταγωνιστικά στρατόπεδα όποτε δεν υπάρχει έδαφος για ψεύτικους ειρηνοποιούς σαν τον Τραμπ *.
ΝΕΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ-ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΡΕΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
Κυριακή, 02 Νοεμβρίου 2014
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο για το φυσικό αέριο που πρόκειται να ψηφιστεί στη Βουλή και συγκεκριμμένα στην παράγραφο 2 του άρθρου 12 η τιμή χρήσης του δικτύου φυσικού αερίου από το ένα ευρώ τη μεγαβατώρα που είναι σήμερα ανεβαίνει στα τέσσερα ευρώ. Η αύξηση είναι οριζόντια σε όλες τις βιομηχανίες, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι αυτή η αύξηση των 3 ευρώ/MWh σημαίνει μια αύξηση στο κόστος αερίου περίπου 8%, όπως καταγγέλει η ένωση βιομηχανικών καταναλωτών ενέργειας.
Να μην επιτρέψουμε στους αντισημίτες του Πούτιν να επιβάλουν τη λογοκρισία τους -Όχι στην αντισυγκέντρωση ενάντια σε μια παρουσίαση βιβλίου που διοργανώνουν αριστεροί αντι-αντισημίτες
Παρασκευή, 04 Απριλίου 2025
Σε μια κλιμάκωση της αντισημιτικής βίας στη χώρα μας προχωράει μια από τις τραμπούκικες οργανώσεις, του πουτινικού νεοχιτλερισμού στα Εξάρχεια, η ΚΕΔ-Avantgarde. Αυτή η οργάνωση, η μόνη που τόσο ανοιχτά και ωμά στη χώρα μας υπερασπίζει τη νεοχιτλερική εισβολή στην Ουκρανία*, όσο ανοιχτά υπερασπίζει τους νεοναζί γενοκτόνους της Χαμάς, με ανάρτηση της στο Ιντυμίντια** και στο Κινηματόραμα καλεί σε «συγκέντρωση διαμαρτυρίας» έξω από μια εκδήλωση παρουσίασης ενός βιβλίου που έχει τίτλο: «Η πάλη ενάντια στο μίσος και τα πογκρόμ κατά των Εβραίων την ιμπεριαλιστική εποχή». Είναι για πρώτη φορά που διοργανώνεται στη χώρα μας αντισυγκέντρωση για να ασκήσει τουλάχιστον ψυχολογική βία και έμμεσα να απειλήσει με άσκηση φυσικής βίας τους συμμετέχοντες σε μια εκδήλωση που καταφέρεται ενάντια στον αντισημιτισμό. Μάλιστα η πρόκληση είναι ακόμα μεγαλύτερη στο βαθμό που αυτή η εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου γίνεται μέσα σε έναν κλειστό χώρο.
ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ: ΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΥΤΙΝΙΚΗΣ ΡΩΣΙΑΣ -Κίνδυνος για πέρασμα από μια εθνικιστική διχτατορία σε μια χιτλερική κατοχή -Ελεεινή η στάση των Ευρωπαίων μονοπωλιστών
Σάββατο, 22 Αυγούστου 2020
Άλλη μια «ξαφνική άνοιξη» έκανε την εμφάνισή της μέσα στο κατακαλόκαιρο (όπως η Αραβική που είχε ξεσπάσει καταχείμωνο) και όλοι οι δυτικοί ιδεαλιστές και μεταφυσικοί έσπευσαν να τη χαιρετήσουν: ξαφνικά και μετά από 26 χρόνια κατά τα οποία η πάλαι ποτέ μειοψηφική και βασανισμένη, πραγματική (για δεκαετίες) δημοκρατική αντιπολίτευση της Λευκορωσίας λύγιζε κάτω από το κνούτο και τις διώξεις του αυταρχικού προέδρου της χώρας, Λουκασένκο, οι δρόμοι του Μινσκ και άλλων πόλεων της χώρας γέμισαν με διαδηλωτές.
ΠΙΟ ΠΟΥΤΙΝΙΚΟΣ ΔΕΝ Γ ΙΝΕΤΑΙ: Ο ΤΡΑΜΠ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΧΑΦΤΑΡ
Παρασκευή, 17 Μαΐου 2019
Οι δυνάμεις του στρατηγού Χαφτάρ, υποστηριζόμενου από τη ρωσική υπερδύναμη, τη φασιστική Αίγυπτο, τα φιλοπουτινικά πλέον λόγω έχθρας με τους αδελφούς μουσουλμάνους ΗΑΕ και Σαουδική Αραβία, καθως και τη Γαλλία, που στην Αφρική βγάζει το χειρότερο ιμπεριαλιστικό εαυτό της όπου αυτός αφορά τους υδρογονάνθρακες,
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ 24/8 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ: ΤΟ ΦΙΛΟΠΟΥΤΙΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΑΝΤΙΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΩΝ ΤΡΑΜΠΟΥΚΩΝ
Κυριακή, 25 Αυγούστου 2024
Η ΟΑΚΚΕ ήταν όπως πάντα και θα είναι στο πλευρό του λαού που δίνει πρώτος τη μάχη ενάντια στους νεοχιτλερικούς για την υπεράσπιση της Ευρώπης
Το Σάββατο 24 Αυγούστου η ουκρανική κοινότητα συγκεντρώθηκε όπως κάθε χρονιά στο Σύνταγμα για να γιορτάσει τη Μέρα της Ανεξαρτησίας. Είναι η τρίτη στη σειρά χρονιά που οι Ουκρανοί που ζουν στην Ελλάδα συγκεντρώνονται αυτή τη μέρα για να καλέσουν σε συμπαράσταση και να καταγγείλουν την εισβολή της Ρωσίας και τον πόλεμο που έχει έχει εξαπολύσει για προσάρτηση των εδαφών της Ουκρανίας, υποδούλωση και εθνικό εξανδραποδισμό του πληθυσμού της.
Η πλατεία Συντάγματος γέμισε για άλλη μια φορά με τις ουκρανικές σημαίες. Έγιναν ομιλίες από εκπροσώπους της ουκρανικής κοινότητας για το πόσο επιτακτική είναι η ανάγκη στήριξης της Ουκρανίας όχι μόνο γιατί παλεύει για να υπερασπιστεί την ύπαρξή της, αλλά και γιατί ο εισβολέας κατακτητής αποτελεί ενεργή απειλή για όλες τις χώρες της Ευρώπης και τη δικιά μας. Στη συγκέντρωση συμμετείχαν Γεωργιανοί και Μολδαβοί με τις σημαίες των χωρών τους, που ξέρουν από πρώτο χέρι πως συμπεριφέρεται η νεοχιτλερική Ρωσία στις χώρες που έχει βάλει στο στόχαστρο στο δρόμο της για την παγκόσμια κυριαρχία.
Εκεί στο πλευρό της ουκρανικής κοινότητας ήταν όπως πάντα οι σύντροφοι της ΟΑΚΚΕ με πλακάτ που έγραφαν στα ελληνικά και στα αγγλικά: «Χίτλερ – Πούτιν κάτω τα χέρια από την Ουκρανία», «Ο νέος Χίτλερ Πούτιν θα χει το τέλος του παλιού», «Όπλα για τη νίκη στην Ουκρανία», «Ειρήνη = Καμία εδαφική παραχώρηση στον εισβολέα», «Λαοί της Ευρώπης Ενωθείτε στον Χίτλερ Πούτιν Αντισταθείτε». Όταν οι πουτινικοί αντισημίτες επιτέθηκαν φωνάξαμε τα συνθήματα «Έξω η Ρωσία από την Ουκρανία» και «Νίκη, νίκη στην Ουκρανία».






