Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ

Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)

  Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

1pag559

 

crisis russia

Άρθρα Αναφοράς

OAKKE WEB TV

Εκδόσες Μεγάλη Πορεία

ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

http://www.antinazi.gr/ 

www.antinazi.gr

ΑΝΤΙ ΝΑΖΙ

 

Δημοσεύουμε εδώ το κείμενο αφίσας της ΟΑΚΚΕ που κολλήθηκε ήδη σε γειτονιές του Πειραιά. Πρόκειται για μία από τις πιο σημαντικές αφίσες της ΟΑΚΚΕ γιατί για πρώτη φορά αντιμετωπίζεται με τέτοια σαφήνεια ένα βασικό πλοκάμι του νεοχιτλερικού άξονα στη χώρα, δηλαδή όχι έμμεσα σαν πολιτικό πρακτορείο ή σαν ιδεολογικός μηχανισμός αλλά άμεσα σαν κρατικό μονοπωλιακό και μάλιστα σαν αποικιοκρατικό κεφάλαιο μπροστά στο οποίο γονατίζει δουλικά όλη η αστική τάξη και ο αντεπαναστατικός μικροαστισμός

Η ΟΑΚΚΕ καταγγέλλει την κτηνώδη εισβολή των ναζιστών της «Χρ. Αυγής» σε συζήτηση στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ για τις εθνικές μειονότητες στην Ελλάδα που έγινε στις 12/12 με την κάλυψη της κυβέρνησης, της εισαγγελικής αρχής, της αστυνομίας και ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ των κοινοβουλευτικών κομμάτων. Πρόκειται για επανάληψη αντίστοιχης στάσης στην εισβολή που έγινε σε προεκλογική περίοδοσε εκδήλωση για την παρουσίαση του Μακεδονικού-Ελληνικού Λεξικού το 2009 στην Αίθουσα Ανταποκριτών Ξένου Τύπου στην Αθήνα.

 

Πριν ένα χρόνο στις 12 Απρίλη 2016 έγινε μία συνεδρίαση της κοινοβουλευτικής επιτροπής Ελληνισμού της Διασποράς στην οποία είχαν προσκαλεστεί μεταξύ άλλων ο Σαββίδης ως εκπρόσωπος των Ελλήνων της Ρωσίας και εκπρόσωποι του ελληνορωσικού επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, για την «ανάγκη επενδύσεων ομογενών» στην Ελλάδα στα πλαίσια του Αφιερωματικού Έτους 2016 «Ελλάδας-Ρωσίας».

5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ Π. ΦΥΣΣΑ: ΚΡΥΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ “ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ” ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΘΩΩΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ

ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ Χ. ΑΥΓΗ

Οι δύο “πάσες” του πολιτικού συστήματος στους ναζήδες: η σοβινοφασιστική αλλαγή του ονόματος μιας άλλης χώρας και η προβοκατόρικη δήθεν αντιναζιστική βία

Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ καλούν όλους τους δημοκράτες να είναι την Τετάρτη το πρωί στις 11πμ στο Εφετείο της Αθήνας για να δείξουν με τον όγκο τους πόσο πολύ θέλουν να τιμωρηθούν τα ναζιστικά τέρατα. Η μαζική παρουσία τους, (που θα πρέπει να συνδυάζεται με κάθε μέσο προφύλαξης από τον ιό), είναι κρίσιμη για τον εξής λόγο. Γιατί ενώ σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος καμώνεται τον αντιναζιστή, σύσσωμος έκρυψε τη δίκη των ναζί από την τηλεόραση,  και, κυρίως, στήριξε ουσιαστικά τον Σύριζα που άλλαξε τον ποινικό νόμο πριν το τέλος της δίκης ώστε α) να μειωθούν στο μισό οι ποινές στη Χρυσή Αυγή για τη βασική κατηγορία της εγκληματικής συμμορίας, και β) να μπορούν να κατεβαίνουν στις εκλογές η ίδια και τα νέα Κόμματα-συμμορίες που προέρχονται από αυτήν ακόμα και αν μπουν στην φυλακή οι επικεφαλής τους. 

Σε μια χώρα που η πρόοδος είναι τόσο βαθιά μπερδεμένη με την αντίδραση και τόσο σκληρά προβοκαρισμένη, βλάστησε ένα νέο φρούτο: ένας κνίτικος, δηλαδή δεξιός και σάπιος από πάνω ως κάτω, αλλά «σύγχρονος» και «αγωνιστικός» ψευτοαναρχισμός, ο οποίος ανέλαβε να μαζέψει τάχα τα συντρίμμια μετά τη «μνημονιακή υποχώρηση» του ΣΥΡΙΖΑ και των εθνοφασιστών ΑΝΕΛ συμμάχων του.

 

Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ κυκλοφόρησαν αφίσα για την τέταρτη επέτειο από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα στις 18 Σεπτέμβρη, με τίτλο «Η δολοφονία Φύσσα συνεχίζεται! Όλα τα κόμματα μαζί κρύβουν από το λαό τη δίκη των ναζί». Η αφίσσα κολλήθηκε σε Κερατσίνι, Πειραιά και Αθήνα (http://www.oakke.gr/afises/2013-02-16-20-46-50/item/861- )

.

Στις 7 του Ιούλη είχαμε δυο καλά νέα και ένα κακό. Από τακτική άποψη τα δυο καλά νέα είναι σημαντικότερα. Από στρατηγική τη μεγαλύτερη σημασία έχει το κακό. Τα δύο καλά νέα είναι η πτώση της σοσιαλφασιστικής συμμορίας Τσίπρα και το ξωπέταγμα των ναζικανιβάλων της «Χρ. Αυγής» από τη Βουλή. Το κακό νέο είναι η σταθεροποίηση του ΣΥΡΙΖΑ παρά το κάζο των ευρωεκλογών.

Λίγο πριν τη διάλυση της Βουλής η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έφερε εσπευσμένα στη Βουλή για ψήφιση αλλαγές στον ποινικό κώδικα και τον κώδικα ποινικής δικονομίας που σημαίνουν μία ριζική αναδιάρθρωση όλου του ποινικού συστήματος, με ρυθμίσεις που για πρώτη φορά μετά τη μεταπολίτευση νομιμοποιούν σε ένα ευρύ φάσμα τη φασιστική βία, κρατική και παρακρατική.

Αθωώθηκαν οι δύο νεολαίοι σύντροφοι Βαγγέλης Χρήστου και Γρηγόρης Χρήστου που παραπέμφθηκαν στη δίκη του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Πειραιά με την κατηγορία της διακεκριμένης φθοράς (ποινή έως 2 χρόνια) επειδή έγραφαν τα συνθήματα «Εκτός Νόμου η Χρυσή Αυγή» και «Όλα τα κόμματα μαζί προστατεύουν τους ναζί» στον εξωτερικό τοίχο ενός σχολείου. Η εισαγγελέας πρότεινε καταδίκη ενώ η πρόεδρος αποφάσισε ότι λόγω αμφιβολιών οι κατηγορούμενοι κηρύσσονται αθώοι. Το σκεπτικό της απόφασης ήταν ότι δεν αποδείχθηκε ότι υπήρχε πρόθεση να προξενήσουν φθορά.