ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ
Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)
Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

Η ΚΟΣΚΟ EΜΠΟΔΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ, ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗ ΖΩΝΗ, ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΚΟΝΤΕΪΝΕΡ
Πέμπτη, 02 Ιουλίου 2020
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη της βάζει πλάτες. Πρόθυμοι συνεργοί της στο σαμποτάζ το ψευτοΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ
Πέντε χρόνια έχουν περάσει από τότε που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ παρέδωσε το λιμάνι του Πειραιά στην Cosco. Αν θέλει κανείς να κάνει τον απολογισμό, θα φτιάξει έναν κατάλογο από έργα που ήταν η ΚΟΣΚΟ υποχρεωμένη να κάνει και δεν έχει κάνει σχεδόν κανένα από αυτά, οπότε έχει δυναμώσει την ανεργία στο λιμάνι, έχει καταπατήσει κάθε εργασιακή νομοθεσία φτιάχνοντας μια δικιά της κινέζικη κρατική γαλέρα, κατατρώει μεθοδικά τα εργασιακά δικαιώματα των παλιών εργαζομένων που έχουν μείνει στην προβλήτα Ι, και έχει μπει στο μικροσκόπιο για σοβαρά περιστατικά λαθρεμπορίου που εντοπίζονται από τους ευρωπαϊκούς οργανισμούς και καλύπτονται από το δουλικό στην Κίνα ελληνικό πολιτικό κόσμο.
Εμπειρίες ενός εργαζόμενου στα ΕΑΣ ή το χρονικό ενός προαποφασισμένου θανάτου
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013
Ένας φίλος μας, αναγνώστης της Νέας Ανατολής, εργαζόμενος στα ΕΑΣ κατέγραψε για μας, σε ένα ζωντανό και πυκνό κείμενο του, τη μακρόχρονη εμπειρία του από τον τρόπο με τον οποίο χτυπήθηκε από τα μέσα και από τα έξω το εργοστάσιο των ΕΑΣ
Μεγαλώνουν αφόρητα την πείνα για τους πιο φτωχούς και επιπλέον τσακίζουν τη βιομηχανία τροφίμων
Τρίτη, 11 Αυγούστου 2015
Στην εφημερίδα της κυβερνήσεως στις 16/7/2015 δημοσιεύτηκαν και μπήκαν σε εφαρμογή τα πρώτα μέτρα ως προϋπόθεση για τη συνέχιση των διαπραγματεύσεων μέχρι την τελική συμφωνία με τις χώρες τις ΟΝΕ και το ΔΝΤ. Όπως και στις προηγούμενες συμφωνίες έτσι και σ’ αυτήν εδώ οι δανειστές ορίζουν το ποσό των εσόδων που πρέπει
Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ, Η ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΕΑΣ-Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
Σάββατο, 05 Οκτωβρίου 2024
’Ηταν Απρίλης του 2021 όταν ο Μητσοτάκης ανακοίνωσε την απομάκρυνση του Συγκροτήματος Εργοστασίων Υμηττού (ΣΕΥ) των Ελληνικών Αμυντικών Συστημάτων (ΕΑΣ) για τη δημιουργία στον ίδιο χώρο «κυβερνητικού πάρκου» δηλαδή τη μετεγκατάσταση εκεί υπουργείων και ανεξάρτητων Αρχών. Αλλά στην πραγματικότητα ήταν η ανακοίνωση για την απαξίωση της κρατικής αμυντικής βιομηχανίας με στόχο το κλείσιμό της ή το ξεπούλημά της σε εταιρείες που εξυπηρετούν τα ρωσικά συμφέροντα όπως είναι ο σημερινός φερτός «στρατηγικός επενδυτής», η σλοβάκικη MSM EXPORT.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ-ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΤΑΡ-ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΡΩΣΙΚΟΥ ΑΓΩΓΟΥ Greek Stream
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2015
Πριν ένα περίπου χρόνο η Ρωσία “φεύγοντας” από το διαγωνισμό των ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ και αφήνοντας τη Socar του Αζερμπαϊτζάν να αποκτήσει το 66% της ΔΕΣΦΑ, κατάφερε
Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗ ΧΙΤΛΕΡΙΚΗ ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2015
Είναι οι ρωσόδουλοι που σαμποτάρανε την Ελλάδα και φέρανε και συνεχίζουν να φέρνουν την πείνα και τη χρεωκοπία
Λυπούμαστε κύριοι οργανωτές του εθνικού μίσους, αλλά για μια ακόμα φορά η ΟΑΚΚΕ θα είναι έξω από το πανεθνικό μέτωπο που έχει κατασκευάσει σύσσωμο το πολιτικό καθεστώς ενάντια στην ενωμένη Ευρώπη για το καλό τάχα του λαού και του έθνους, ιδιαίτερα για το καλό των φτωχών.
ΤΟ ΘΕΣΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΟΥ 13ΩΡΟΥ
Τετάρτη, 01 Οκτωβρίου 2025
Η αντιευρωπαϊκή δημαγωγία του ψευτοΚΚΕ και οι 24ωρες απεργίες-απάτη συγκαλύπουν το ιστορικό έγκλημα της μεγαλύτερης στην ΕΕ φτωχοποίησης της ελληνικής εργατικής τάξης
Πυρήνες παντού του ενιαίου ταξικού μετώπου για την εργατική οικονομική πάλη και περιφρούρηση του 8ωρου, ενάντια στην εγκληματική πολιτική του σαμποτάζ της παραγωγής και στην παράδοση της χώρας στο νεοχιτλερικό άξονα
Με ένα νέο νόμο η κυβέρνηση επεκτείνει το ημερήσιο όριο των ωρών εργασίας με υπερωρίες σε ένα εργοδότη από 12 σε 13. Είχε επιτρέψει με προηγούμενο νόμο του 2023 εργασία 13 ωρών συνολικά σε δύο εργοδότες. Απέναντι σε αυτό το νόμο το ψευτοΚΚΕ καμώνεται τον προστάτη των εργατών με μία γκαιμπελίστικη αντιευρωπαϊκή δημαγωγία, και ετοιμάζεται για άλλη μία 24ωρη ψευτοαπεργία. Από πίσω του σέρνεται, όλο και πιο υποταγμένη, η συνδικαλιστική γραφειοκρατία της ΓΣΕΕ.
Οι νέες ρυθμίσεις επιτρέπουν στους εργοδότες να ξεθεώνουν στη δουλειά το υπάρχον εργατικό δυναμικό για να αντιμετωπίσουν τη δραματική αύξηση των κενών θέσεων εργασίας που σύμφωνα με πρόσφατα ρεπορτάζ έχει εκτιναχθεί σε 300.000 θέσεις εργασίας το 2025, ενώ η ανεργία παραμένει ψηλή σε ποσοστό 9%. Η χρήση ξένων εργαζόμενων που έχει διευκολύνει η κυβέρνηση δεν κλείνει την τρύπα, αφού με την τήρηση των όρων της μετανάστευσης της ΕΕ χρειάζεται μετάκληση, δηλαδή η άδεια διαμονής και εργασίας μπορεί να δίνεται εφόσον υπάρχει σύμβαση με ελάχιστα όρια αποδοχών και ασφάλιση, δεν υπάρχουν πια τα περιθώρια για μαζική είσοδο μεταναστών με δουλοπαροικιακούς όρους και μαύρα μεροκάματα όπως στο παρελθόν.
Η ΝΔ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ – TO ΦΑΙΟ«ΚΟΚΚΙΝΟ» ΜΕΤΩΠΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ . "ΧΡ. ΑΥΓΗ" : ΟΙ ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ ΣΕ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ
Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019
Στις 7 του Ιούλη είχαμε δυο καλά νέα και ένα κακό. Από τακτική άποψη τα δυο καλά νέα είναι σημαντικότερα. Από στρατηγική τη μεγαλύτερη σημασία έχει το κακό. Τα δύο καλά νέα είναι η πτώση της σοσιαλφασιστικής συμμορίας Τσίπρα και το ξωπέταγμα των ναζικανιβάλων της «Χρ. Αυγής» από τη Βουλή. Το κακό νέο είναι η σταθεροποίηση του ΣΥΡΙΖΑ παρά το κάζο των ευρωεκλογών.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ-ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ
Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013
Η ΟΑΚΚΕ με μία αφίσα που δημοσιεύουμε σε αυτό το φύλλο ξεκίνησε καμπάνια ενάντια σε κυβέρνηση και αντιπολίτευση για την πολιτική του σαμποτάζ της βιομηχανίας που θα έχει σαν αποτέλεσμα μια ακόμα πιο μεγάλη καταστροφή για το λαό και τη χώρα.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΑΜΕΙΩΤΟ ΤΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Σάββατο, 03 Δεκεμβρίου 2016
H ρωσόδουλη κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ συνεχίζει ακάθεκτη την πολιτική της καταστροφής της χώρας, του ξεπουλήματός της και της πρόσδεσής της στο άρμα του ρώσικου και του κινέζικου σοσιαλιμπεριαλισμού.






