Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τη μέρα που όλος ο πλανήτης ανατριχιάζει από τα αποτρόπαια εγκλήματα του στρατού της νεοχιτλερικής Ρωσίας στην Μπούκα της Ουκρανίας, στο κέντρο της Αθήνας έγινε μοτοπορεία υπέρ της ρώσικης εισβολής. Μία σειρά αυτοκίνητα με τις ρώσικες σημαίες να ανεμίζουν και με το φασιστικό σύμβολο Ζ στα καπό και στις πόρτες των αυτοκινήτων να παρέλασαν με αστυνομική προστασία μπροστά από μία Βουλή που κανένας αντιπρόσωπος της δεν αντέδρασε. Η μεγάλη αυτή ντροπή ήταν η πρώτη αποκάλυψη για την πλευρά με την οποία συμπαρατάσσονται στ’ αλήθεια το ελληνικό κράτος και οι κοινοβουλευτικές ηγεσίες σε αυτό τον πόλεμο.

Στις 12 Φλεβάρη, πραγματοποιήθηκε η κοινή συγκέντρωση της ιρανικής και της ουκρανικής κοινότητας στο Σύνταγμα με κεντρικό σύνθημα «ΣΤΟ ΙΡΑΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ – ΕΞΩ Η ΡΩΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ». Στη συγκέντρωση ένωσαν τις φωνές τους Ουκρανοί και ιρανοί πρόσφυγες στον κοινό τους αγώνα ενάντια σε κοινούς εχθρούς, τη Ρωσία και το Ιράν που σε συμμαχία επιτίθενται στους δύο λαούς.

Ήταν η δεύτερη συνεχόμενη κινητοποίηση μετά τη συγκέντρωση στην ιρανική πρεσβεία την προηγούμενη μέρα, κάτι που στέρησε από μαζικότητα και στις δύο αυτές εκδηλώσεις, αλλά όχι σε μαχητικότητα.

Τα κεντρικά πανό είχαν συνθήματα «Κόσμε να έχεις το θάρρος να παραδεχτείς ότι ηΡωσία είναι ένα τρομοκρατικό κράτος», και «Women, Life, Freedom» (στα αγγλικά και στα ιρανικά «Γυναίκα, Ζωή Ελευθερία» και «Οι μουλάδες κρεμάνε διαδηλωτές. Κάτω το φασιστικό τρομοκρατικό καθεστώς του Ιράν». Οι σύντροφοι μας συμμετείχαν στη συγκέντρωση με πλακάτ και συνθήματα.

Με μία μαζική συγκέντρωση στο Σύνταγμα στις 24 Φλεβάρη η ουκρανική κοινότητα της Ελλάδας τίμησε τους μαχητές του ουκρανικού λαού που στέκονται ηρωϊκά τέσσερα χρόνια απέναντι στην κτηνώδη εισβολή της νεοχιτλερικής Ρωσίας, και κάλεσε τον ελληνικό λαό και τους λαούς της Ευρώπης σε συμπαράσταση σε αυτό το συγκλονιστικό αγώνα. Γιατί αυτός ενώ είναι ανισος, έχει φτάσει σήμερα σε τέτοιο σημείο που ο αδύναμος όχι μόνο κρατάει επί 4 χρόνια αλλά τελευταία αντεπιτίθεται, κερδίζει έδαφος και προξενεί τόσες πολλές απώλειες σε στρατιώτες στη Ρωσία ώστε αυτή να μην βρίσκει άλλους μισθοφόρους για να αντικαταστήσει τους 30.000 που χάνει κάθε μήνα!

Πραγματικά ο Πούτιν δυσκολεύεται να κερδίσει τον πόλεμο συνεχίζοντας να μη χρησιμοποιεί κανονικούς εφέδρους παρά μόνο μισθοφόρους. Και δεν χρησιμοποιεί εφέδρους επειδή ο ρωσικός λαός, ιδίως οι φτωχοί δεν θα είναι διατεθειμένοι να πεθάνουν σε έναν επιθετικό πόλεμο μιας τόσο σάπιας χώρας.

Η ουκρανική κοινότητα καλεί σε συγκέντρωση στην πλατεία Συντάγματος την Κυριακή 24 Αυγούστου, στη μία το μεσημέρι, στην 34η επέτειο της διακήρυξης της ανεξαρτησίας της.

Τρία χρόνια μετά την εισβολή της Ρωσίας και οχτώ μήνες μετά την άνοδο στην εξουσία των ΗΠΑ ενός φασίστα, ανοιχτού και αφοσιωμένου υπερασπιστή του Πούτιν, ο ηρωικός και παρατεταμένος αντιστασιακός πόλεμος της Ουκρανίας συνεχίζεται. Το ακλόνητο πείσμα του ουκρανικού λαού έχει κερδίσει τις καρδιές των λαών σε όλο τον κόσμο, και εμποδίζει τους Τραμπ-Πούτιν να επιβάλουν μία βρώμικη δήθεν ειρηνευτική συμφωνία με όρο την παραχώρηση ενός μεγάλου τμήματος του ουκρανικού εδάφους στον καταχτητή.  Αν η Ουκρανία δεχόταν αυτόν τον όρο θα άνοιγε ο δρόμος στην πουτινική Ρωσία να καταβροχθίσει όλη την Ουκρανία και στη συνέχεια όλη την Ευρώπη.

Το φασιστικό καθεστώς των μουλάδων του Ιράν προχώρησε στην πρώτη εκτέλεση διαδηλωτή μετά από δικαστική απόφαση που επέβαλε τη θανατική ποινή για τη συμμετοχή του σε μία από τις μεγάλες διαδηλώσεις διαμαρτυρίας της ηρωϊκής εξέγερσης του ιρανικού λαού.

Με απόφασή του ένα στημένο από το καθεστώς δικαστήριο καταδίκασε σε θάνατο τον MohsenShekari, 23 ετών, για «εχθρότητα κατά του Θεού», αφού κατηγορήθηκε ως «ταραξίας» για τη συμμετοχή του στη διαδήλωση της 25 Σεπτέμβρη στην Τεχεράνη. Του φόρτωσαν κατηγορίες για αποκλεισμό δρόμου και τραυματισμό ενός μέλους της κτηνώδους πολιτοφυλακής Μπασίτζι στην οποία το καθεστώς έχει αναθέσει την καταστολή της εξέγερσης. Εκτελέστηκε με απαγχονισμό στις 8 Δεκέμβρη.

Ήδη έχουν γίνει διώξεις με την ίδια κατηγορία του «ταραξία» και ενάντια σε άλλους διαδηλωτές με την απειλή της θανατικής ποινής. Έτσι το καθεστώς που ευθύνεται ήδη για εκατοντάδες θανάτους στην αποτυχημένη απόπειρα του να καταστείλει την εξέγερση, σήμερα καταφεύγει στην απειλή μαζικών εκτελέσεων με αρχή αυτή του 23χρονου Mohsen Shekari.

Όσο ο ιρανικός λαός συνεχίζει να αντιστέκεται και να ζητάει ελευθερία για το Ιράν και την ανατροπή του φασιστικού καθεστώτος των μουλάδων, οι ιρανοί πρόσφυγες στην Ελλάδα συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις αλληλεγγύης στους εξεγερμένους. Θα βρίσκονται και σήμερα στο Σύνταγμα στις πέντε το απόγευμα. Η ΟΑΚΚΕ θα βρίσκεται στο πλευρό τους και καλεί κάθε δημοκρατικό άνθρωπο να συμμετέχει σε αυτές τις εκδηλώσεις αλληλεγγύης και διαμαρτυρίας.

Πολύ μεγάλη σε όγκο (πάνω από 2000 άτομα) με πολύ δυνατό παλμό και γεμάτες συγκίνηση τοποθετήσεις από τα μέλη της ουκρανικής κοινότητας ήταν η συγκεντρωση των Ουκρανών σήμερα στο Σύνταγμα. Είδαμε με χαρά ότι συμμετείχαν αρκετοί έλληνες δημοκράτες και μετανάστες από άλλες εθνότητες. Συμμετείχαν σύντροφοι της ΟΑΚΚΕ, και εκ μέρους της οργάνωσης χαιρέτισε τη συγκέντρωση ο σ. Ηλίας Ζαφειροπουλος.

Η συμμορία των φαιο-«κόκκινων» πρακτόρων της πουτινικής Ρωσίας που κυβερνάει τη χώρα έχει έρθει σε πραγματικά δύσκολη θέση. Ουρλιάζει τώρα με μανία ενάντια στον εχθρό Ευρώπη επειδή, παρόλες τις βρώμικες μανούβρες της και παρόλη τη στήριξη που είχε από τους ηγέτες φίλους της μέσα στην ΕΕ, δεν κατάφερε να τον διασπάσει. Αντίθετα κατάφερε να ενώσει όλες τις χώρες της Ευρώπης και σχεδόν όλα τα ευρωπαϊκά κόμματα εναντίον της, με πρώτα τα δύο μεγάλα κομματικά ρεύματα της Γερμανίας, τη συμμαχία χριστιανοδημοκρατών και χριστιανοκοινωνιστών της Βαυαρίας (CDU-CSU)

Η Ουκρανική Κοινότητα διοργανώνει στις 17/4 στις πέντε το απόγευμα συγκέντρωση στην πλατεία Συντάγματος, για την υποστήριξη του δίκαιου αγώνα του ουκρανικού λαού ενάντια στην κτηνώδη εισβολή του Χίτλερ-Πούτιν που συνεχίζεται εδώ και 50 μέρες. Καλούμε κάθε δημοκρατικό άνθρωπο να συμμετέχει σε αυτή τη συγκέντρωση.

Tο κανιβαλικό εθνοφασιστικό συλλαλητήριο της 20ης του Γενάρη στο Σύνταγμα έκανε τα στομάχια πολλών δημοκρατικών και προοδευτικών ανθρώπων να σφιχτούν. Το καθεστωτικό τέρας, με τους παπάδες του, τους άμεσα ή έμμεσα συμμετέχοντες στρατιωτικούς του, τη σοβινιστική αντιδραστική ιντελιγκέντσια του και πάνω απ’ όλα με τους μαχαιροβγάλτες ναζιστές του της «Χρυσής Αυγής» ήταν εκεί. Δεν ήταν όσο μαζικό διακήρυσσε πως θά ‘ταν, μάζεψε ωστόσο μια όχι αμελητέα μάζα, κυρίως από το πολιτικά πιο καθυστερημένο και γεμάτο εθνικιστικές προλήψεις κομμάτι του συντηρητικού κόσμου και, το χειρότερο, είχε πίσω του ένα γενικά πλειοψηφικό ρεύμα.

Το ηρωϊκό πνεύμα της ουκρανικής αντίστασης μετέφερε στο κέντρο μιας παγερής επίσημης Ελλάδας με τη συγκέντρωση της στο Σύνταγμα η ουκρανική κοινότητα τη Δευτέρα στις 11 Νοέμβρη. Και λέμε παγερής γιατί ιδιαίτερα με ευθύνη του νέου δήμαρχου της Αθήνας Δούκα, του πρώτου δημάρχου που έχει τόσο στενές σχέσεις με το σοσιαλφασισμό, παραχωρήθηκε την ίδια ώρα η πλατεία σε μία εθνοσοβινιστική άγνωστη στο πανελλήνιο «Κίνηση Πολιτών Πρώτα η Ελλάδα» που έκανε μία συγκέντρωση με δέκα άτομα, μία μικροφωνική εγκατάσταση, και μία οθόνη υπολογιστή. Λόγω αυτής της μεθόδευσης οι ουκρανοί υποχρεώθηκαν να μεταφέρουν τη δική τους στο πεζοδρόμιο στο πάνω μέρος της πλατείας. 

Θυμίζουμε ότι στην προηγούμενη κινητοποίηση της ουκρανικής κοινότητας στις 24/8 στην πλατεία Συντάγματος είχε επιτραπεί στους αντισημίτες φίλους της Χαμάς να κάνουν αντισυγκέντρωση στο πάνω μέρος της πλατείας με προκλήσεις και προπηλακισμούς ενάντια στη συγκέντρωση των Ουκρανών.