ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ
Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)
Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

Κρύβονται πίσω από τη Γερμανία αλλά ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΙΚΙΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ
Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013
Οι άνθρωποί της Ρωσίας, που εμφανίζονται σαν κυβέρνηση «ευρωπαίων» και, κυρίως, σαν αντιπολίτευση «πατριωτών», έφεραν με σχέδιο τη χρεωκοπία και την πείνα για να μας σπρώξουν στα νύχια της ίδιας και της συμμάχου της Κίνας.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΟΥ PEKING REVIEW (ημ/νία πρώτης δημοσίευσης 9 Αυγ 1976)
Πέμπτη, 07 Ιουλίου 2022
Εισαγωγή στην αναδημοσίευση
Το παρακάτω κείμενο που αναδημοσιεύουμε από την αγγλόφωνη έκδοση της Επιθεώρησης του Πεκίνου (PekingReview) αρ. 32-33, 9 Αυγ. 1976, μοιάζει σαν να γράφτηκε χθες. Σαράντα έξι δηλαδή χρόνια πριν ο Πούτιν ξεκινήσει την εκστρατεία κατάκτησης της Ουκρανίας, η οποία ισοδυναμεί στην πραγματικότητα με κήρυξη πολέμου ενάντια στην Ευρώπη, το ΚΚ Κίνας με μια σειρά από κείμενα σαν και αυτό – που όλα είχαν σαν βάση τους τη μαοϊκή θεωρία των Τριών Κόσμων- προειδοποιούσε από τότε τον πλανήτη ότι η Σοβιετική Ένωση που στο κέντρο της είχε το ρώσικο σοσιαλιμπεριαλισμό, ετοίμαζε επίθεση χιτλερικού τύπου ενάντια στην Ευρώπη και ότι όλες οι χώρες και οι λαοί της έπρεπε να ενωθούν και να ετοιμαστούν για έναν πελώριο αμυντικό πόλεμο εναντίον της, και να μην πιστεύουν τη φιλειρηνική δημαγωγία της.
ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΝΑΤΟ
Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2018
Η ανοιχτή υποστήριξη που έδωσε η ΝΔ, ιδιαίτερα η καραμανλική φράξια, στη συγκέντρωση του Συντάγματος ενάντια σε κάθε λύση στο ζήτημα του ονόματος, η μαζική συμμετοχή σε αυτή της εκκλησιαστικής ηγεσίας η οποία μάλιστα ανέλαβε να κουβαλήσει μέσω των ενοριών της όσο γίνεται περισσότερο κόσμο από όλη την Ελλάδα, το γενικό πάθος του τηλεοπτικού τύπου να τη διαφημίσει και να την αναδείξει, και κυρίως η στάση της κυβέρνησης που δήλωσε ότι θα την πάρει υπόψη της στην πολιτική της για το όνομα, ενισχύουν την εκτίμηση που έχουμε κάνει ότι δεν θα υπάρξει λύση για το όνομα ώστε να μην μπει για μια ακόμα φορά η γειτονική χώρα στο ΝΑΤΟ.
Η αποικιοκρατική παραχώρηση του ΑΔΜΗΕ στο κινέζικο κρατικό μονοπώλιο
Τετάρτη, 05 Ιουλίου 2017
Ο ΑΔΜΗΕ (ηλεκτρικά δίκτυα μεταφοράς) λειτουργεί από τις 19/6/2017 εκτός ΔΕΗ. Όπως είχαμε πει σε προηγούμενο άρθρο μας η κυβέρνηση παραχώρησε τον έλεγχο του νέου ΑΔΜΗΕ στην κινέζικη StateGridπου συμμετέχει σε αυτόν με 320 εκατ ή με το 24%. Περισσότερα όμως στοιχεία της συμφωνίας των μετόχων του νέου ΑΔΜΗΕ δημοσιεύτηκαν μόνο λίγες ημέρες πριν την ολοκλήρωση του χωρισμού του από την ΔΕΗ.
ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΤΩΠΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΧΙΤΛΕΡΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΡΩΣΙΑΣ-ΚΙΝΑΣ από την Ανατολή, από το Νότο και από το εσωτερικό της Ευρώπης, με τη βοήθεια του πουτινικού προβοκάτορα Τραμπ
Τετάρτη, 22 Απριλίου 2026
- Οι νεοχιτλερικοί ηγέτες του Άξονα δίνουν εδώ και τέσσερα χρόνια το κύριο και πιο αιματηρό χτύπημα τους στην Ευρώπη με την εισβολή της Ρωσίας από την Ανατολή στην ηρωικά αμυνόμενη Ουκρανία και την προσάρτηση του ενός πέμπτου του εδάφους της. Η στάση όλων των χωρών των εθνών και των τάξεων απέναντι σε αυτή την επίθεση είναι αυτή που κρίνει σήμερα τα παγκόσμια πολιτικά στρατόπεδα.
- Τελευταία οι νεοχιτλερικοί έχουν ξεκινήσει έναν μεγάλο ενεργειακό πόλεμο στην Ευρώπη από τον Νότο με την προβοκατόρικη επίθεση στο Ιράν που έκανε για χάρη τους η φασιστική, ανοιχτά φιλορώσικη προεδρία Τραμπ. Στόχος της επίθεσης ήταν από τη μια το καθεστώς των μουλάδων να αναζητήσει προστασία στον Άξονα και από την άλλη με τις επιλεκτικές δολοφονίες των ηγετών του να «εγχειριστεί» έτσι ώστε να αναρριχηθούν στην ηγεσία τα πιο φιλικά προς τη Ρωσία και την Κίνα και γι’ αυτό πιο φασιστικά στελέχη του. Το πρακτικό αποτέλεσμα της επίθεσης του Τραμπ είναι ότι αυτό το καθεστώς μπορεί από δω και μπρος να ανοιγοκλείνει για λογαριασμό του ρωσοκινέζικου Άξονα τα Στενά του Ορμούζ και να δίνει επιλεκτικά χτυπήματα στην παγκόσμια οικονομία. Όχι τυχαία ο προβοκάτορας φρόντισε να ενοχοποιήσει για αυτόν τον πόλεμο την σημερινή επεκτατική ηγεσία του Ισραήλ ώστε να απογειώσει το γενοκτονικό αντισημιτισμό που είναι η παγκόσμια ενοποιητική σημαία του νεοχιτλερικού Άξονα. Τέλος με τον πόλεμο αυτό ο Τραμπ έδιωξε την Ευρώπη από τη Μέση Ανατολή, άφησε ακάλυπτες τις χώρες του Κόλπου στα εκδικητικά χτυπήματα των μουλάδων, και έβαλε σαν μεσολαβητή το Πακιστάν, μια μουσουλμανική χώρα ιδιαίτερα εξαρτημένη από την Κίνα, ώστε η τελευταία να γίνει αυτή ο νέος προστάτης των Αράβων του Κόλπου και ο επιδιαιτητής της αραβο-ιρανικής σύγκρουσης.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ σ. ΗΛΙΑ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2015
Κυριακή, 08 Φεβρουαρίου 2015
Δημοσιεύουμε απόσπασμα από την ομιλία του σ. Ηλία Ζαφειρόπουλου που πραγματοποιήθηκε στις 11/01/2015 στα γραφεία της ΟΑΚΚΕ για τις εκλογές της 25 Γενάρη. Σ’ αυτό γίνεται μια εκτεταμένη αναφορά στην ξενόδουλη, σοσιαλφασιστική και σαμποταριστική πολιτική της ηγετικής κλίκας του Σύριζα που σήμερα, ιδιαίτερα με τα τελευταία γεγονότα επιβεβαιώνεται. Ολόκληρη η ομιλία είναι σε αυτό το σύνδεσμο: http://www.oakke.gr/videos/item/465.
ΡΩΣΟΚΙΝΕΖΙΚΑ ΝΑΥΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ: Ο ΝΕΟΧΙΤΛΕΡΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ
Παρασκευή, 26 Αυγούστου 2016
Μετά το χαστούκι που έφαγε από το Μόνιμο Διαιτητικό Δικαστήριο της Χάγης όσον αφορά τη διένεξή της με τις Φιλιππίνες για τους πόρους της Νότιας Σινικής Θάλασσας, το κινεζικό υπουργείο άμυνας προανήγγειλε τη διεξαγωγή κοινών ναυτικών ασκήσεων με τη Ρωσία στη θάλασσα αυτή μέσα στο Σεπτέμβρη που μας έρχεται. Ο ρωσοκινεζικός άξονας του φασισμού και του πολέμου συγκροτείται με γοργούς ρυθμούς. Οι κοινές ναυτικές ασκήσεις των δύο κρατών γίνονται ολοένα και πιο συχνές ενώ τον Ιούνη οι δύο ηγέτες, Πούτιν και Χσι Τζινπίνγκ, υπέγραψαν κοινή διακήρυξη για την «ενίσχυση της παγκόσμιας στρατηγικής σταθερότητας» επιβεβαιώνοντας τη συμφωνία τους για αρκετά ζητήματα (Τάιμς της Νέας Υόρκης, 29/7).
Η ΕΛΛΑΔΑ ΒΑΣΙΚΗ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Πέμπτη, 01 Ιανουαρίου 2015
Αν η πρωθυπουργία Γ. Παπανδρέου πρόσφερε στους κινέζους νέο-αποικιοκράτες σοσιαλιμπεριαλιστές ένα πρώτο έρεισμα στο βασικό εμπορικό λιμάνι της χώρας, η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου ενίσχυσε αποφασιστικά αυτή την παρουσία. Με τη συμφωνία του Νοέμβρη (και με την απαραίτητη ανοχή, έμμεση υποστήριξη όλων των κομμάτων, και τελευταία με μια επίσης συνένοχη “μουγκή” προεκλογική τροπολογία αστραπή 250 εκ. ευρώ!)
ΤΟ ΧΟΝΓΚ ΚΟΝΓΚ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΝΑΖΙ ΤΟΥ ΠΕΚΙΝΟΥ- Λίγες κυβερνήσεις αντιδράσανε. Οι πράκτορες και οι γουρουνόπετσοι μονοπωλιστές της ΕΕ, για μια ακόμα φορά φέρθηκαν άθλια
Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2020
Ο νόμος για την ασφάλεια, που οδηγεί στην κατάλυση της αυτονομίας του Χονγκ Κονγκ και καταπατά τα δημοκρατικά δικαιώματα και τις ελευθερίες του πληθυσμού του, τέθηκε σε ισχύ στις 30/6. Ο νόμος αυτός ορίζει για την ειδική διοικητική περιοχή του Χονγκ Κονγκ πως οι περιπτώσεις που σχετίζονται με εγκλήματα απόσχισης, υπονόμευσης, τρομοκρατίας και συνέργειας με ξένες δυνάμεις θα δικάζονται από δω και μπρος στην ηπειρωτική Κίνα. Ακόμα ανοίγεται ο δρόμος για την επίβλεψη των τοπικών αρχών από το νέο «Γραφείο για την περιφρούρηση της εθνικής ασφάλειας» που θα στέλνει εκεί τους πράκτορές του ενώ οι τοπικοί δικαστές θα μπορούν να διορίζονται από την κυβέρνηση και να δικάζουν με μυστικές διαδικασίες. Ακόμα πιο προκλητική είναι μία αμφιλεγόμενη διάταξη σύμφωνα με την οποία οποιοσδήποτε οπουδήποτε είναι υπόλογος αδικημάτων θα μπορεί να συλλαμβάνεται και δικάζεται με την είσοδό του στο έδαφος του Χονγκ Κονγκ. Όπως εξηγεί ο ειδικός στην κινεζική νομοθεσία Ντόναλντ Κλαρκ, η διάταξη αυτή «διεκδικεί εξωεδαφική δικαιοδοσία πάνω σε κάθε άτομο στον πλανήτη» (FinancialTimes, 10/7)!
ΔΕΗ: Όλα δείχνουν ότι η ιδιωτικοποίηση είναι ρώσικη κρατικοποίηση
Κυριακή, 06 Ιουλίου 2014
Μόνο ένα δημοκρατικό κίνημα του λαού και ένα νέο κίνημα εργαζομένων μπορούν να την εμποδίσουν
Το νομοσχέδιο που κατατίθεται και συζητιέται αυτές τις μέρες στη Βουλή σχετικά με το «σπάσιμο» της ΔΕΗ, σε «μικρή» (30% της σημερινής ΔΕΗ) και «μεγάλη» ΔΕΗ (70% της σημερινής ΔΕΗ), αποτελεί στην πραγματικότητα ένα σχέδιο για την παραχώρηση της εθνικής μας ανεξαρτησίας στη ρώσικη υπερδύναμη και στη ντόπια ρωσόδουλη ολιγαρχία που έχει γιγαντωθεί τις τελευταίες δεκαετίες στη χώρα μας.






