Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ

Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)

  Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

1pag559

 

crisis russia

Άρθρα Αναφοράς

OAKKE WEB TV

Εκδόσες Μεγάλη Πορεία

ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

http://www.antinazi.gr/ 

www.antinazi.gr

ΑΝΤΙ ΝΑΖΙ

 

Μια κριτική η οποία ελάχιστα - είναι η αλήθεια - απευθύνθηκε στις ηγεσίες της υποτιθέμενης «αριστεράς» (βασικά των ψευτοΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, των οποίων η κοινή “καρδιά” χτυπάει στον Περισσό) από πλευράς των μέσων ενημέρωσης, αλλά και των τάχα «φιλοευρωπαϊκών αστοδημοκρατικών» ηγεσιών ΝΔ και ΚΙΝΑΛ είναι εκείνη για την απύθμενη υποκρισία τους την περίοδο λίγο πριν την ανακοίνωση της απόφασης στη δίκη της «Χρυσής Αυγής» μέχρι και την ημέρα της σύλληψης και μεταφοράς ορισμένων από τους αρχηγούς των ναζήδων στις φυλακές.

 

ΟΙ ΝΑΖΙ ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΟΝΤΑΙ, ΤΡΑΥΜΑΤΙΖΟΥΝ ΜΕΛΗ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ, ΚΑΙΝΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

ΠΡΩΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ: ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΟΜΙΜΗ ΤΗ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ»

Αληθινή τιμωρία της εγκληματικής ναζιστικής οργάνωσης της «Χρυσής Αυγής» σημαίνει:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ-ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ

Καταγγελία όλων των κοινοβουλευτικών ηγεσιών γιατί προστατεύουν πολιτικά και ποινικά τη συμμορία

 

Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ κυκλοφόρησαν αφίσα για την τέταρτη επέτειο από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα στις 18 Σεπτέμβρη, με τίτλο «Η δολοφονία Φύσσα συνεχίζεται! Όλα τα κόμματα μαζί κρύβουν από το λαό τη δίκη των ναζί». Η αφίσσα κολλήθηκε σε Κερατσίνι, Πειραιά και Αθήνα (http://www.oakke.gr/afises/2013-02-16-20-46-50/item/861- )

.

Στο πλαί­σιo της δί­κης της να­ζι­στι­κής συμ­μο­ρί­ας της «Χρυ­σής Αυ­γής» και ε­νώ ε­ξε­τά­ζο­νταν ως μάρτυρες συν­δι­κα­λι­στές του ψευ­τοΚ­ΚΕ – ΠΑ­ΜΕ της Ναυ­πη­γο­ε­πι­σκευα­στι­κής Ζώ­νης του Περάματος, έ­νας δι­κη­γό­ρος των να­ζί ε­πι­χεί­ρη­σε βρώ­μι­κα να χρη­σι­μο­ποι­ή­σει πα­λαιό­τε­ρες καταγγελί­ες της Ο­ΑΚ­ΚΕ για κνί­τι­κη βί­α κα­τά ερ­γα­τών, ώ­στε να α­λα­φρώ­σει τη θέ­ση των να­ζι­στών δολο­φόνων πε­λα­τών του, με τη θε­ω­ρί­α «α­φού και οι κνί­τες έ­δερ­ναν άλ­λους, για­τί κα­τη­γο­ρεί­τε μό­νο τη Χρυ­σή Αυ­γή για τη βί­α της;».

Η ΟΑΚΚΕ καταγγέλλει την κτηνώδη εισβολή των ναζιστών της «Χρ. Αυγής» σε συζήτηση στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ για τις εθνικές μειονότητες στην Ελλάδα που έγινε στις 12/12 με την κάλυψη της κυβέρνησης, της εισαγγελικής αρχής, της αστυνομίας και ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ των κοινοβουλευτικών κομμάτων. Πρόκειται για επανάληψη αντίστοιχης στάσης στην εισβολή που έγινε σε προεκλογική περίοδοσε εκδήλωση για την παρουσίαση του Μακεδονικού-Ελληνικού Λεξικού το 2009 στην Αίθουσα Ανταποκριτών Ξένου Τύπου στην Αθήνα.

 

ΣΤΙΣ 18/9 ΣΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΜΠΛΟΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΜΕΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΦΥΣΣΑ!

Έντεκα χρόνια μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα ο φασισμός είναι πιο δυνατός από ποτέ και όλο και περισσότερο πλησιάζει στην εξουσία. Το χειρότερο είναι ότι οι δήθεν αντιφασίστες της ψευτοαριστεράς όχι μόνο κρύβουν αυτή την προέλαση αλλά έχουν τακτικά αναλάβει να κάνουν μαζί τους έναν νέο καταμερισμό εργασίας.

Και ξαφνικά, όπως με όλες τις καθεστωτικές, ανεξήγητες και ξαφνικές «επαναστάσεις» και «τομές» στην Ελλάδα, μπήκε ζήτημα μόνιμης και σταθερής παρουσίας της αστυνομίας στα πανεπιστήμια. Στους χώρους δηλαδή που για δεκαετίες θεωρούνταν το «πετράδι του στέμματος» της εξουσίας της ψευτοαριστεράς στη χώρα, ακόμη και σε εποχές που η εκλογική δύναμη του ψευτοΚΚΕ και του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ δεν ξεπερνούσε αθροιστικά το 10%.

ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΜΩΡΑΛΗ

Ο πρώτος γύρος των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών σημαδεύτηκε από δύο αντικρουόμενες μεταξύ τους τάσεις. Η πρώτη ήταν η αποτυχία των φαιο-«κόκκινων», παρά το ότι γενικά ανέβασαν τις δυνάμεις τους, να πετύχουν έναν πολιτικό θρίαμβο απέναντι στην κλασσική κάπως φιλοευρωπαϊκή, μη φαιο-«κόκκινη» αστική τάξη.