Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου 12/4 η κοινή εκδήλωση της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας και της ΟΑΚΚΕ ενάντια στο ναζισμό στην πείνα και στην ανεργία στο Κερατσίνι, στη γειτονιά όπου δολοφονήθηκε ο Π. Φύσσας. Η ηχηρή καταγγελία των ναζιστών και των προστατών τους στα έξι κόμματα που τώρα προσπαθούν να τους παρουσιάσουν σα θύματα, προκάλεσε έντονο ενδιαφέρον και είχε πολύ θετική απήχηση στον κόσμο.

   Παλλαϊκή, δημοκρατική και πατριωτική αντίσταση στους φασίστες   Το εντελώς αιφνιδιαστικό  κλείσιμο της ΕΡΤ και η απόλυση 2600 εργαζομένων, δημοσιογράφων, καλλιτεχνών και τεχνικών με ένα πραξικοπηματικό και φασιστικό διάγγελμα,

Όχι στο νεοναζιστικό άξονα Μόσχας-Πεκίνου-Τεχεράνης. Όχι στη δυτική ιμπεριαλιστική επέμβαση στον τρίτο κόσμο που του ανοίγει το δρόμο

Λευτεριά στη μαρτυρική Τσετσενία Συμπαράσταση στους αγωνιζόμενους εργάτες της Κίνας Όχι στο παραγωγικό σαμποτάζ. Υπεράσπιση του ενιαίου μεροκάματου. Πολιτικά δικαιώματα στους μετανάστες · Αυτοοργάνωση των εργατών και αντίσταση στα σοσιαλφασιστικά συνδικάτα

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ - ΔΥΝΑΜΩΣΤΕ ΤΗΝ ΟΑΚΚΕ

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΡ. ΤΗΣ Κ.Ε. ΤΗΣ ΟΑΚΚΕ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 7 ΙΟΥΛΗ 2019

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΟΜΙΛΙΑΣ

00:05 Το καλό νέο είναι η ήττα του ΣΥΡΙΖΑ αλλά το παραγωγικό σαμποτάζ θα συνεχιστεί- 

16:10 Ρώσικος και κινέζικος ιμπεριαλισμός αγοράζουν την Ελλάδα-

54:50 Σαμποτάζ ακόμα και με ωμή βία- 

1:19:00 Ο εργατικός αγώνας απέναντι στο βιομηχανικό σαμποτάζ και στο νέο φασισμό- 

1:31:00 Στηρίξτε την ΟΑΚΚΕ-

  Ευ­χό­μα­στε κα­λή χρο­νιά σε ό­λους τους φί­λους α­να­γνώ­στες της Νέ­ας Α­να­το­λής. Κα­λή χρο­νιά ση­μαί­νει αυ­τή την ε­πο­χή πρώ­τα απ ό­λα έ­να βή­μα προς την α­λή­θεια, που στην ου­σί­α ση­μαί­νει την  α­πο­κά­λυ­ψη του κα­λο­κρυ­μέ­νου ε­χθρού, του ε­χθρού που κρα­τά­ει  στη χώ­ρα μας και πα­ντού στον κό­σμο τη ση­μαί­α του φί­λου και σω­τή­ρα του λα­ού.

 

Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία (Α.Π) συμμετείχε με πανώ στην χθεσινή μαζική συγκέντρωση στο Σύνταγμα που τη διοργάνωσε η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ. Βέβαια η μαζικότητα αυτή προήλθε από την αυθόρμητη διάθεση συμμετοχής κυρίως της  αντιφασιστικής νεολαίας καθώς οι διοργανωτές φρόντισαν να την ανακοινώσουν ουσιαστικά μόνο το πρωί της ίδιας μέρας. Στη συγκέντρωση αυτή μοιράστηκε και η παρακάτω προκήρυξη.

 

«Εσείς θα θέλατε να σας πάρουν τα παιδιά σας»;

Αυτή ήταν η εναγώνια κραυγή των Ρομά

Σύντροφοι της ΟΑΚΚΕ επισκέφτηκαν τους καταυλισμούς των Ρομά στο Ζεφύρι της Δυτικής Αττικής για να εκφράσουν την υποστήριξή τους ενάντια στην άδικη μεταχείριση που είχαν μετά τα τελευταία γεγονότα τα σχετικά με τη μικρή Μαρία.

Ε­πί 25 χρό­νια Ο­ΛΑ τα κοι­νο­βου­λευ­τι­κά κόμ­μα­τα ά­φη­ναν ε­λεύ­θε­ρη τη να­ζι­στι­κή συμ­μο­ρί­α να κα­τα­τρο­μο­κρα­τεί τους με­τα­νά­στες και τη δη­μο­κρα­τική νε­ο­λαί­α κα­θώς ό­χι μό­νο δεν έ­κα­ναν πο­τέ τη δρά­ση της κε­ντρι­κό πο­λι­τικό ζή­τη­μα αλ­λά α­παι­τού­σαν να εί­ναι νό­μι­μη. Τώ­ρα ξαφ­νι­κά α­πο­φά­σι­σαν να τη μα­ζέ­ψουν κά­πως και να βγά­λουν και κά­ποια ά­πλυ­τά της στη φό­ρα.

Η δο­λο­φονί­α του η­ρω­ι­κού α­ντι­φα­σί­στα Π. Φύσ­σα ή­ταν μό­νο η α­φορ­μή. Η α­λη­θι­νή αι­τί­α ήταν η αυ­ξα­νό­με­νη α­νη­συ­χί­α και ορ­γή των ευ­ρω­πα­ϊ­κών λα­ών (και ό­χι κά­ποιων σκο­τει­νών κέ­ντρων) γι αυ­τήν την “ελ­λη­νι­κή ι­διο­μορ­φί­α” που σε λί­γο θα στερού­σε από τη χώρα μας την προ­ε­δρί­α της Ε­Ε. Α­πό­δει­ξη ό­τι τα ί­δια αυ­τά κόμ­μα­τα θέ­λουν α­κό­μα τη συμ­μο­ρί­α αυτή νό­μι­μη σαν κόμ­μα.

 

Το πανό της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας και της ΟΑΚΚΕ στην εκδήλωση της 12/4 στο Κερατσίνι 

 

H 12χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση και το ενιαίο λύκειο, στο οποίο δίνει την έμφαση, είναι πάντα στα πρώτα αιτήματα κάθε ψευτοαπεργίας που προτείνει εδώ και χρόνια η ΟΛΜΕ. Είναι ένα σχολείο που θα παρέχει γενική παιδεία όπως γράφουν στα κείμενά τους.