"Οι αστικές επαναστάσεις, σαν τις επαναστάσεις του δέκατου όγδοου αιώνα, ορμούν γρήγορα από επιτυχία σε επιτυχία, τα δραματικά τους αποτελέσματα ξεπερνούν το ένα το άλλο, άνθρωποι και πράγματα φαίνονται σαν σε φωτιές διαμαντιών. Η έκσταση είναι το πνεύμα κάθε ημέρας. Μα η ζωή τους είναι μικρή. Σε λίγο φτάνουν κι όλας στο ανώτατο σημείο τους και μια μακρυά αποχαύνωση κυριεύει ύστερα την κοινωνία πριν μάθει να αφομειώνει νηφάλια τα αποτελέσματα της ορμητικής και θυελλώδικης εποχής της.
Αντίθετα οι προλεταριακές επαναστάσεις, όπως οι επαναστάσεις του δέκατου ένατου αιώνα, κάνουν αδιάκοπη κριτική στον ίδιο τον εαυτό τους, διακόπτουν κάθε στιγμή την πορεία τους, γυρίζουν πάλι σε εκείνο που φαίνεται πως έχει πραγματοποιηθεί για να το ξαναρχίσουν από την αρχή, χλευάζουν με ωμή ακρίβεια τις ασυνέπειες, τις αδυναμίες και τις ελεεινότητες που παρουσιάζουν οι πρώτες δοκιμές τους, φαίνονται πως ξαπλώνουν κάτω τον αντίπαλό τους μόνο για να αντλήσει καινούργιες δυνάμεις από τη γη και να σηκωθεί μπροστά τους πιο γιγάντιος, οπισθοχωρούν ολοένα μπροστά στην απροσδιόριστη απεραντοσύνη των ίδιων των σκοπών τους, ώσπου να δημιουργηθούν οι όροι που κάνουν αδύνατο κάθε πισωγύρισμα και οι ίδιες οι περιστάσεις φωνάζουν: Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα".
Κ. Μάρξ. 18η Μπρυμέρ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ
Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)
Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

Το κοινό μπλοκ της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας και της ΟΑΚΚΕ στην πορεία της 18/9 στο Κερατσίνι.
Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2014
Το μπλοκ της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας και της ΟΑΚΚΕ συμμετείχε στη διαδήλωση της 18 Σεπτέμβρη για την επέτειο της δολοφονίας του Π. Φύσσα στο Κερατσίνι κάτω από κοινό πανό με το σύνθημα:
«ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΝΑΖΙ-
ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ Η ΔΙΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ».
Η πρόβλεψη της ΟΑΚΚΕ για όσα συμβαίνουν αυτές τις μέρες με ΧΑ
Κυριακή, 06 Απριλίου 2014
Η ΟΑΚΚΕ είχε εκτιμήσει αμέσως μετά τις εντυπωσιακές συλλήψεις των ναζιστών που έγιναν τον περασμένο Σεπτέμβρη, ότι παράλληλα μεθοδεύεται η πολιτική τους ενδυνάμωση,όπως και το δυνάμωμα του αντισημιτισμού.
Η ευρωπαϊκή αριστερά αρχίζει να καταγγέλλει τον ΣΥΡΙΖΑ
Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2015
Η απομόνωση της ελληνικής κυβέρνησης στην Ευρώπη από τις κυβερνήσεις όλων ανεξαίρετα των άλλων κρατών της Ευρωζώνης αντιμετωπίζεται από την προπαγάνδα της πρώτης με το επιχείρημα ότι αυτό είναι φυσικό αφού η ελληνική κυβέρνηση σαν αριστερή κυβέρνηση που είναι εκπροσωπεί το λαό και παλεύει για τα συμφέροντά του, οπότε αντικειμενικά και για τα συμφέροντα όλων των λαών της Ευρώπης, και συνεπώς είναι φυσικό να είναι σε σύγκρουση με όλες τις άλλες κυβερνήσεις που είναι κυβερνήσεις της αστικής τάξης αυτών των χωρών.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ!!! ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΤΗΣΕΙ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΙΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΜΙΑΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ
Κυριακή, 09 Δεκεμβρίου 2018
Έχουμε αυτές τις μέρες σε εξέλιξη την προσπάθεια των ναζιστών της «Χρυσής Αυγής» και φασιστικών ομάδων κάθε είδους κάτω από την ουσιαστική πολιτική κάλυψη της χαρακτηριστικά σιωπηλής στο κρίσιμο αυτό διάστημα επίσημης ΝΔ, να αναπτύξουν ένα μαζικό φασιστικό κίνημα νεολαίας (**).
Η βασική μέθοδος τους είναι η διοργάνωση καταλήψεων στα σχολεία ακριβώς για να δώσουν σε αυτό το κίνημα έναν δήθεν αντικαθεστωτικό χαρακτήρα, πράγμα που είναι μια από τις προϋποθέσεις για τον ξεσηκωμό της νεολαίας. Παράλληλα οι ίδιες δυνάμεις προωθούν διαδηλώσεις της μαθητικής νεολαίας με συνθήματα όχι μόνο τα καθεστωτικά πλέον του τύπου «Η Μακεδονία είναι μία» αλλά δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα σοβινιστικά χρυσαυγίτικα του τύπου «Η Μακεδονία είναι ελληνική, η Κύπρος είναι ελληνική και η Μικρά Ασία» (Πτολεμαΐδα, https://www.youtube.com/watch?v=XWVpXdUYqHE) ή το ακόμα πιο φασιστικό «Αλήτες προδότες πολιτικοί» (Κατερίνη,https://www.youtube.com/watch?v=05SCmlLaHxE ).
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΑΚΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ Π. ΦΥΣΣΑ
Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2014
ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΤΗΣ "ΧΡ. ΑΥΓΗΣ"
ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
Ένας χρόνος έχει περάσει από τη δολοφονία του ηρωικού Παύλου Φύσσα από τους ναζιστές της “Χρυσής Αυγής”.Οι πυκνές αναφορές που γίνονται τελευταία από τα ΜΜΕ για την επέτειο της δολοφονίας και κάποιο κλίμα κινητοποίησης μόλις τελευταία από μερικούς φορείς δεν πρέπει να κρύψουν από τα μάτια μας το βασικό γεγονός, ότι και η δολοφονία αυτή και οι υπόλοιπες από τους ναζί της “ΧΑ” θάβονται πια όλο τον υπόλοιπο χρόνο από το πολιτικό σύστημα σαν κάτι δευτερεύον, ενώ επιχειρείται από στελέχη δήθεν προοδευτικών κομμάτων η θυματοποίηση των ναζί με ισχυρισμούς ότι η δίωξή τους είναι πολιτική,
ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΑΚΚΕ - ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΦΥΣΣΑ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023
Δέκα χρόνια από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα
ΟΙ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ.
ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ: Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ
Το διακομματικό σύστημα σταδιακά ξεπλένει την εγκληματική τους βία. Η ψευτοαριστερά τους αγκαλιάζει πολιτικά στο φαιο"κόκκινο" μέτωπο
Προκήρυξη του ΕΡΓΑΣ και της ΟΑΚΚΕ (30/9/2017)- Φτάνει πια με την ανεργία στη Ζώνη!
Κυριακή, 01 Οκτωβρίου 2017
Σύντροφοι του ΕΡΓΑΣ και της ΟΑΚΚΕ μοίρασαν την προκήρυξη που δημοσιεύουμε εδώ το πρωί της 2/10 στην πύλη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης στο Πέραμα. Οι εργάτες της Ζώνης πήραν την προκήρυξη με ενδιαφέρον. Η προκήρυξη αυτή έσπασε τη σιωπή για το έγκλημα της συνεχιζόμενης ανεργίας στο Πέραμα με ευθύνη πια της Κόσκο, και κατήγγειλε τον αυξανόμενο ρόλο των ναζήδων στη Ζώνη και την κάλυψη που δίνει σ’ αυτό το ψευτοΚΚΕ.
Προκήρυξη του ΕΡΓΑΣ και της ΟΑΚΚΕ
Φτάνει πια με την ανεργία στη Ζώνη!
Η ΚΟΣΚΟ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΡΑΒΙΑ
ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΙΒΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ
Το ΠΑΜΕ κάνει πλάτες στο έγκλημα και οι ναζί της ΧΑ πρωτοστατούν σ’ αυτό
Η Χρυσή Αυγή και ο αρχιναζιστής Καλέντζης ανοικτά υπέρ Ρωμανού–Πυρήνων με «κουμπάρο» τον ΣΥΡΙΖΑ
Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2014
Η κατάληξη της υπόθεσης των «αδειών για σπουδές» του κρατούμενου ληστή Ρωμανού δικαίωσε πέρα για πέρα τη θέση της ΟΑΚΚΕ ότι επρόκειτο για καθεστωτική δουλειά «ηρωοποίησης» ενός πολιτικά αντιδραστικού ανθρώπου που καμώνεται τον επαναστάτη.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΑΚΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΗΣ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ “XA” ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΠΩΛΗΤΕΣ
Πέμπτη, 03 Ιανουαρίου 2013
Εκτός νόμου η εγκληματική συμμορία της «Χρ. Αυγής». Να συλληφθούν τώρα οι τραμπούκοι της. Άρση του ασύλου για τους βουλευτές της
Αντιφασιστικό μέτωπο μέσα στις μάζες και τα προβλήματά τους
Οι επιδρομές της ναζιστικής συμμορίας της Χρ. Αυγής στις υπαίθριες αγορές με το πρόσχημα της πάταξης του παραεμπορίου είναι ένα τεράστιο έγκλημα σε βάρος του λαού αυτής της χώρας και ένα νέο βήμα για την επέκταση της εκχωρημένης από τα άλλα 6 κόμματα πολιτικο-αστυνομικής παρακρατικής εξουσίας της. Στα πρότυπα των χιτλερικών ταγμάτων εφόδου της μεσοπολεμικής Γερμανίας οι καθεστωτικοί αυτοί τραμπούκοι χτενίζουν τώρα τα παζάρια προκειμένου να εντοπίσουν αλλοδαπούς μικροπωλητές, που στη συνέχεια υποβάλουν σε εξευτελιστικούς ελέγχους. Οι επιδρομείς ζητούν επί ώρα χαρτιά από αυτούς, σα να ήταν αστυνομικοί χωρίς οι αστυνομικοί να επεμβαίνουν. Τελικά με ρόπαλα και κλωτσιές καταστρέφουν πάγκους με εμπορεύματα όσων δεν εγκρίνουν τα χαρτιά. Οι πιο χαρακτηριστικές τέτοιες επιθέσεις ήταν αυτές που έγιναν την Παρασκευή το βράδυ σε πανηγύρι στη Ραφήνα, την οποία συντόνιζαν οι βουλευτές της ναζιστικής συμμορίας, Γερμενής και Ηλιόπουλος, και αργότερα σε λαϊκή του Μεσολογγίου με επικεφαλής τον Μπαρμπαρούση.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΝΕΟΛΑΙΟΥ ΦΙΛΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΟΡΜΑ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ
Κυριακή, 10 Δεκεμβρίου 2017
Τη Δευτέρα στις 11 του Δεκέμβρη στο Εργατικό Κέντρο Σαλαμίνας η ΟΡΜΑ είχε καλέσει σε συζήτηση για το ζήτημα της «Χρυσής Αυγής». Σε αυτή τη συζήτηση έκανε τοποθέτηση ένας συναγωνιστής νεολαίος εργάτης από το Πέραμα ο οποίος δήλωσε ότι μιλάει σαν φίλος της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας.






