Η ΒΡΩΜΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΧΙΤΛΕΡΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ
Σάββατο, 11 Απριλίου 2020
Πρώτα σε αυτήν τα ελληνικά κοινοβουλευτικά κόμματα και ο οικουμενικός πρωθυπουργός τους που σαμποτάρουν τη χώρα σηκώνοντας τη σημαία του τάχα πρωτοπόρου στην Ευρώπη ανθρωπισμού τους
Την ώρα που η Ευρώπη αντιμετωπίζει την πιο θανατερή αιχμή της πανδημίας, οι νεοχιτλερικοί του Άξονα Ρωσίας-Κίνας και οι κάθε λογής φίλοι τους στην Ευρώπη προσπαθούν να δυναμώσουν την ανησυχία, το φόβο και τον πανικό στους λαούς της, ιδιαίτερα στους πιο αγχωμένους χωρίς καθόλου ή με αμφίβολο μισθό και κλεισμένους στα σπίτια τους προλετάριους του Νότου, λέγοντάς τους ότι ο μεγαλύτερος εχθρός τους είναι οι κυβερνήσεις και οι χώρες της Βόρειας Ευρώπης. Με ξεχωριστή μανία μάλιστα κατηγορούν τις κυβερνήσεις των Βόρειων χωρών της ΕΕ ότι εγκαταλείπουν τις Νότιες χώρες παρόλο που οι πρώτες διαθέτουν κυρίως για τις δεύτερες 1300 δισεκατομμύρια Ευρώ από διάφορα κοινά ταμεία και κεντρικές τράπεζες τους. Ισχυρίζονται ότι μόνο η Κίνα και η Ρωσία τους αγαπάνε τάχα χωρίς όρους και προϋποθέσεις όπως αποδεικνύουν τα κιβώτια μάσκες που αυτές τους στείλανε.
Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΕ ΕΡΕΙΠΙΑ
Κυριακή, 14 Απριλίου 2013
Η αποθέωση μιας ρώσικης προβοκάτσιας με ευρωπαϊκή υπογραφή
Κύπριοι και Έλληνες πατριώτες και δημοκράτες πάρτε τη μοίρα σας στα χέρια σας
Αυτό το άρθρο έχει δημοσιευτεί στην παλιά ιστοσελίδα της ΟΑΚΚΕ στις 2/4/2013
Η πρώτη διεθνής καταγγελία ότι η Ρωσία με πράκτορές της στις περιβαλλοντικές οργανώσεις κάνει σαμποτάζ στην παραγωγή ενέργειας στη Δύση
Τρίτη, 01 Ιουλίου 2014
Ο πρόεδρος της Ρουμανίας Τραϊάν Μπασέσκου καταγγέλλει τη Μόσχα ότι χρηματοδοτεί ομάδες περιβαλλοντολόγων στα πλαίσια του σχεδίου της για την ακύρωση της εξόρυξης του σχιστολιθικού αερίου* της χώρας του. Είναι η πρώτη στον κόσμο επίσημη καταγγελία από μια κυβέρνηση ότι η Ρωσία σαμποτάρει παραγωγικές επενδύσεις και μάλιστα επενδύσεις που εξασφαλίζουν σε μια χώρα ενεργειακή ανεξαρτησία.
ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ. ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΗΡΩΪΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ. ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ 24/2
Κυριακή, 22 Φεβρουαρίου 2026
Τέσσερα χρόνια μετά τη νεοχιτλερική εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, ο ουκρανικός λαός συνεχίζει να αντιστέκεται ηρωϊκά και αρνείται να υποδουλωθεί στον εισβολέα. Με το συγκλονιστικό αγώνα που δίνει όλα αυτά τα χρόνια, ανακόπτει αποφασιστικά την πουτινική επίθεση στην Ευρώπη.
Χάρη σε αυτό τον πολύχρονο αγώνα αποκαλύφθηκε ο νεοχιτλερικός χαρακτήρας της ρώσικης υπερδύναμης. Συντριπτικοί βομβαρδισμοί πόλεων, υποδομών, νοσοκομείων, μαζικές δολοφονίες αμάχων, βασανιστήρια πολιτών και αιχμαλώτων είναι οι μέθοδοι ενός κατακτητικού πολέμου για την αρπαγή εδαφών και την υποδούλωση του πληθυσμού τους στον οποίο ο εισβολέας αρνείται την εθνική του ταυτότητα και επιδιώκει τη βίαιη «ρωσοποίηση» του. Η πιο κτηνώδης μέθοδος για αυτό το σκοπό είναι η μαζική απαγωγή και ο αναγκαστικός εκτοπισμός παιδιών από την Ουκρανία στη Ρωσία, για να «εκπαιδευθούν» σα ρώσοι πολίτες. Μέχρι σήμερα τα καταγεγραμμένα θύματα είναι είκοσι χιλιάδες παιδιά.
ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ Ή ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΜΑΦΙΑΣ;
Κυριακή, 17 Μαρτίου 2013
Η Κύπρος, της οποίας οι τράπεζες εκτέθηκαν στα ελληνικά τοξικά ομόλογα, ακολουθεί την κατρακύλα χρέους της χώρας μας αναζητώντας μία διάσωση 20 δις ευρώ.
ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2014
Οι εγκληματίες ηγέτες Κυβέρνησης-Αντιπολίτευσης
ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Για να κάνουν την Ελλάδα αποικία της Ρωσίας
Η ΡΩΣΙΚΗ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Κυριακή, 04 Δεκεμβρίου 2016
Την ώρα που οι νέοι τσάροι του Κρεμλίνου και τα φαιο-«κόκκινα» παπαγαλάκια τους σε κάθε χώρα προπαγανδίζουν τη θέση της λεγόμενης περικύκλωσης της Ρωσίας από τη Δύση, η τελευταία (και κυρίως η Ευρώπη) μόλις τώρα έχει αρχίσει να ξυπνάει από το λήθαργό της για να ανακαλύψει με τρόμο ότι είναι oυσιαστικά άοπλη απέναντι στον «περικυκλωμένο» αντίπαλό της.
ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΔΕΣΦΑ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2018
Στο συνέδριο Athens Natural Gas Forum της 30 του Ιούνη 2014, η τότε βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ Ε. Ουζουνίδου, που συμμετείχε στο ίδιο πάνελ με τον επικεφαλής της Socar στην Ελλάδα-που την περίοδο εκείνη επρόκειτο να αγοράσει το ΔΕΣΦΑ-και με θέμα “οι δρόμοι του φυσικού αερίου και η στρατηγική της Ελλάδας” παρουσία του εκπροσώπου των Αζέρων, ανέφερε ότι “όταν αναλάβει η κυβέρνηση ριζοσπαστικής αριστεράς του ΣΥΡΙΖΑ, οι συμβάσεις τόσο του αγωγού TAP όσο και της πώλησης του ΔΕΣΦΑ θα γίνουν αντικείμενο αναδιαπραγμάτευσης και αναθεώρησης, με στόχο αφενός να αλλάξουν οι όροι διέλευσης του TAP από την Ελλάδα και αφετέρου να επιστρέψει ο ΔΕΣΦΑ υπό δημόσιο έλεγχο” ((http://www.capital.gr/News.asp?id=2053852).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΜΑΡΤΗ στις 7μμ
Τρίτη, 18 Μαρτίου 2025
Ενημέρωση: Μπορείτε να δείτε εδώ ολόκληρη τη συγκέντρωση
https://www.youtube.com/watch?v=m1VUeMhBhvA&t=693s
Η ΟΑΚΚΕ καλεί τους φίλους και συναγωνιστές της στην ανοιχτή συγκέντρωση-συζήτηση που διοργανώνει στα γραφεία της την Κυριακή με κύριο θέμα τις κοσμοϊστορικές αλλαγές που ζουν οι λαοί και οι χώρες της Ευρώπης μετά την ανοιχτή συμπαράταξη της ηγεσίας των ΗΠΑ με τη Ρωσία και με τις ελάχιστες χώρες που στηρίζουν την εισβολή της στην Ουκρανία όπως αυτή αναδείχθηκε μέσα από τη διπλή ψηφοφορία στη ΓΣ και το ΣΑ του ΟΗΕ όσο και με την αήθη επίθεση στον ουκρανό ηγέτη Ζελένσκι από το Τραμπ. Εκείνο που κινεί τα πράγματα είναι πια η ανάδειξη της υποχρέωσης της Ευρώπης να στηριχθεί κύρια στις δικές της δυνάμεις για το μεγάλο πόλεμο που η νεοχιτλερική Ρωσία ετοιμάζει εναντίον της με τη βοήθεια της επίσης νεοχιτλερικής Κίνας και πλέον της φασιστικής δοσιλογικής προεδρίας Τραμπ. Αυτό το μαύρο μέτωπο προσπαθεί να διασπάσει τις ευρωπαϊκές δημοκρατίες και πάνω απ όλα να υπονομεύσει τις αμυντικές τους προσπάθειες προωθώντας μια «ειρήνη» τύπου Μονάχου σε βάρος της ηρωικής Ουκρανίας.
Σαν ένα βασικό θέμα της συζήτησης, πέρα από το πως οι χώρες και οι λαοί της Ευρώπης θα κρατήσουν την ενότητα τους, είναι το πως θα μπορεί να συγκροτηθεί σε κάθε χώρα και τελικά σε πανευρωπαϊκή κλίμακα ένα αντιφασιστικό μέτωπο και ειδικά ποιος θα είναι ο ρόλος της εργατικής τάξης καθώς και των πραγματικών επαναστατών μαρξιστών σε αυτό σήμερα που την ηγεσία αυτού του μετώπου σε όλες τις χώρες την έχουν οι δημοκρατικές και μισοδημοκρατικές αστικές τάξεις.
Την Κυριακή 24 Αυγούστου ουκρανοί πρόσφυγες και μετανάστες, έλληνες συμπαραστάτες, καθώς και συμπαραστάτες από άλλες ευρωπαϊκές χώρες έδωσαν αποφασιστικό παρόν στο Σύνταγμα για το γιορτασμό της επετείου της ανεξαρτησίας της Ουκρανίας, τρία χρόνια μετά την κτηνώδη εισβολή της Ρωσίας και ενώ η ουκρανική αντίσταση δέχεται τη συντονισμένη επίθεση των Πούτιν-Τραμπ για να υποκύψει στις απαιτήσεις του ρώσικου νεοχιτλερισμού.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την Ένωση της Ουκρανικής Διασποράς στην Ελλάδα υπό την αιγίδα της πρεσβείας της Ουκρανίας. Το σύνθημα στο κεντρικό πανό των Ουκρανών έγραφε: «Εάν η Ρωσία σταματήσει να πολεμάει, δεν θα υπάρχει πια πόλεμος, εάν η Ουκρανία σταματήσει να πολεμάει, δεν θα υπάρχει πια Ουκρανία» και εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο το ποιο είδος ειρήνης είναι δυνατό.
