Για ένα άρθρο του Καρλ Μπιλντ ή για τη στρατηγική και ιστορική μυωπία των φιλελεύθερων
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019
Με αφορμή την 30η επέτειο από την έναρξη της διαδικασίας ανατροπής των σοσιαλφασιστικών, ψευτοκομμουνιστικών καθεστώτων στην Ανατολική Ευρώπη, το 1989, ο Σουηδός πολιτικός Carl Bildt, προσωπικότητα με οικουμενικό σεβασμό από τις βασικές φράξιες της δυτικού τύπου φιλελεύθερης αστικής τάξης ανά τον κόσμο, έγραψε ένα άρθρο στο οποίο ουσιαστικά αποτίει «φόρο τιμής» στη φράξια Γκορμπατσόφ - Γέλτσιν εντός του ρώσικου σοσιαλιμπεριαλιστικού καθεστώτος, αναλογιζόμενος «πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα» εάν τότε στο Κρεμλίνο είχαν επικρατήσει οι «σκληροί», κλασικού μπρεζνιεφικού τύπου ψευτοκομμουνιστές*.
ΤΟ ΗΡΩΙΚΟ ΧΑΛΕΠΙ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΧΙΤΛΕΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΤΗΝΟΥΝ ΜΙΑ ΘΑΝΑΣΙΜΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ
Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2016
Στο Χαλέπι της Συρίας εκδηλώνεται σήμερα καθαρότερα από οπουδήποτε αλλού το πραγματικό αποκρουστικό πρόσωπο του ρωσικού νεοχιτλερισμού. Μισή κατοικημένη πόλη περικυκλωμένη από ξένες στρατιωτικές δυνάμεις - το ανατολικό τμήμα της πόλης που ελέγχεται από την αντίσταση - σφυροκοπείται ανηλεώς και ισοπεδώνεται από τα ρωσικά μαχητικά αεροσκάφη, ενώ οι εγκλωβισμένοι 250.000 κάτοικοί της προσπαθούν να επιβιώσουν ανάμεσα στα χαλάσματα χωρίς τροφή, νερό, ηλεκτρικό ή ιατρική μέριμνα.
ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ- ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΡΩΣΙΚΩΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΩΝ
Σάββατο, 06 Ιανουαρίου 2024
Η ουκρανική κοινότητα διοργανώνει την Κυριακή 7/1 στις τέσσερις το απόγευμα κινητοποίηση διαμαρτυρίας για το μπαράζ των ρώσικων βομβαρδισμών σε πόλεις της Ουκρανίας από τις 29/12. Θα γίνει συγκέντρωση στο σταθμό του μετρό Πανεπιστήμιο και στη συνέχεια θα ακολουθήσει πορεία προς το Σύνταγμα.
Η ΟΑΚΚΕ θα σταθεί στο πλευρό της και καλεί κάθε δημοκράτη και πατριώτη αντιφασίστα να σταθεί και αυτή τη φορά στο πλευρό του μαχόμενου ουκρανικού λαού και μάλιστα να σταθεί ακόμα πιο πολύ για τρεις παραπάνω αλληλένδετους λόγους:
ΠΡΩΤΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ-ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΣΤΟ ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ
Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2022
Μετά από μια σειρά εδαφικές προσαρτήσεις σε βάρος χωρών της πρώην ΕΣΣΔ, όπως της Γεωργίας, της Ουκρανίας, και της Μολδαβίας, μετά το στρατιωτικοπολιτικό έλεγχο της Συρίας και της μισής Λιβύης και αφότου, ειδικά τους τελευταίους μήνες προελαύνουν με καταρρακτώδη ρυθμό και καταλαμβάνουν την εξουσία με εγκάθετους πραξικοπηματίες στη μια χώρα μετά την άλλη όπως στο Σουδάν, στο Μαλί, και στην Τυνησία, ή με φίλους τους, όπως στο Αφγανιστάν, οι νεοχιτλερικοί του Κρεμλίνου παίρνουν τώρα την εξουσία με ταυτόχρονο πραξικόπημα εσωτερικά και με μια στρατιωτική επέμβαση-εισβολή τους στο Καζακστάν, την ένατη μεγαλύτερη σε έκταση χώρα του κόσμου, χώρα κλειδί για τον έλεγχο της κεντρικής Ασίας και των υδρογονανθράκων της Κασπίας.
ΔΕΗ: Όλα δείχνουν ότι η ιδιωτικοποίηση είναι ρώσικη κρατικοποίηση
Κυριακή, 06 Ιουλίου 2014
Μόνο ένα δημοκρατικό κίνημα του λαού και ένα νέο κίνημα εργαζομένων μπορούν να την εμποδίσουν
Το νομοσχέδιο που κατατίθεται και συζητιέται αυτές τις μέρες στη Βουλή σχετικά με το «σπάσιμο» της ΔΕΗ, σε «μικρή» (30% της σημερινής ΔΕΗ) και «μεγάλη» ΔΕΗ (70% της σημερινής ΔΕΗ), αποτελεί στην πραγματικότητα ένα σχέδιο για την παραχώρηση της εθνικής μας ανεξαρτησίας στη ρώσικη υπερδύναμη και στη ντόπια ρωσόδουλη ολιγαρχία που έχει γιγαντωθεί τις τελευταίες δεκαετίες στη χώρα μας.
Ο ΡΩΣΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΙΚΟΣ ΣΤΟΛΟΣ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
Κυριακή, 08 Φεβρουαρίου 2015
Πλήρης επιβεβαίωση της ΟΑΚΚΕ
Σε παλαιότερο άρθρο της Νέας Ανατολής γράφαμε για τις τελευταίες εξελίξεις στην κυπριακή ΑΟΖ ότι ουσιαστικά η κυπριακή ηγεσία εξωθούσε τους Τούρκους να βγάλουν το πλοίο Μπαρμπαρός,
ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΣΟΣΙΑΛΝΑΖΙ KATAΛAMBANOYN KAI ΑΠΟΣΑΘΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΜΕ ΩΜΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΣΥΛΛΗΠΤΕΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ
Τρίτη, 13 Μαΐου 2014
Όσο συνεχίζεται η χιτλερικού τύπου ρωσική διαμελιστική επέμβαση στην Ουκρανία τόσο περισσότερο καταδεικνύεται ο βρόμικος, καθοριστικός γι’ αυτήν ρόλος των προβοκατόρικων κρυφο-ρωσόδουλων πολιτικών δυνάμεων που ξεπήδησαν μέσα από το κίνημα της Μαϊντάν και που σήμερα έχουν ανέλθει στην πολιτική ηγεσία του Κιέβου. Πρόκειται για το πολιτικό μέτωπο κορυφής Γιατσενιούκ-Τιανιμπόκ
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΑΚΚΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΩΝ ΤΟΥ ΙΡΑΝ ΑΠΟ ΙΣΡΑΗΛ–ΗΠΑ Ήδη παραδώσανε το Ιράν στο ρωσοκινεζικό Αξονα
Τρίτη, 09 Δεκεμβρίου 2025
Στην ανακοίνωσή της 16/6/2025 για τον πόλεμο Ισραήλ–Ιράν,* η ΟΑΚΚΕ προειδοποιούσε ότι οι βομβαρδισμοί του Ισραήλ, «κάτω από την πολιτική επίβλεψη του πουτινικού προβοκάτορα προέδρου των ΗΠΑ», όχι μόνο δεν θα αποδυναμώνανε το αντιδραστικό καθεστώς της Τεχεράνης, αλλά θα το σπρώχνανε βαθύτερα στην αγκαλιά της Ρωσίας και της Κίνας, ενισχύοντας τις πιο φιλοπουτινικές και εθνοφασιστικές πτέρυγές του. Συγκεκριμένα η ανακοίνωση τόνιζε πως:
«η επίθεση αυτή δεν θα κινητοποιήσει το δημοκρατικό κίνημα του Ιράν εναντίον του καθεστώτος των μουλάδων. Αντίθετα θα το προβοκάρει και θα ανοίξει το δρόμο στον απόλυτο έλεγχο του εθνοφασιστικού αντισημιτικού και επεκτατικού καθεστώτος του από τους πολύ ισχυρούς, αλλά όχι ακόμα κυρίαρχους μέσα σε αυτό, υποτακτικούς της νεοχιτλερικής Ρωσίας».
Πρόσφατα σε ένα γεωπολιτικό κείμενο που δημοσιεύτηκε στο Capital.gr** επιβεβαιώνεται πλήρως αυτή η εκτίμηση.
Το άρθρο σημειώνει ευθύς εξαρχής ότι, παρά τις προσδοκίες για ρήξη Ιράν–Ρωσίας:
«Στην πραγματικότητα, συνέβη το αντίθετο: ο δωδεκάημερος πόλεμος έσπρωξε την Τεχεράνη ακόμη πιο κοντά στη Μόσχα και οδήγησε σε νέες συμφωνίες συνεργασίας, συμπεριλαμβανομένου του πυρηνικού τομέα». Δηλαδή το προβοκατόρικο χτύπημα ενίσχυσε τη ρωσική επιρροή, αντί να την περιορίσει.
ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΧΙΤΛΕΡ ΞΕΣΚΕΠΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤH ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ
Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014
Την ίδια ώρα που εντείνεται η χιτλερική επέμβαση των ρώσων σοσιαλιμπεριαλιστών στην ανατολική Ουκρανία, τα ελληνόφωνα φερέφωνά τους – που έχουν εδώ το μονοπώλιο της ενημέρωσης – προσπαθούν μάταια να μας πείσουν πως δεν υπάρχει καμία ρωσική εισβολή,ότι τα θύματα είναι αποτέλεσμα της «απροκάλυπτης επέμβασης των ΗΠΑ και της ΕΕ στη χώρα αυτή» (βλ. π.χ. ανακοίνωση ψευτοΚΚΕ, 29/8)
ΣΦΑΔΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΙΡΑΚΙΝΗ ΠΑΓΙΔΑ Η ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΑ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ
Δευτέρα, 01 Σεπτεμβρίου 2003
Δεν έχουν περάσει ούτε τρεις μήνες από τις πρώτες μέρες της αμερικανικής στρατιωτικής νίκης στο Ιράκ και η πιο ηλίθια υπερδύναμη δοκιμάζει εκεί τη μια ήττα μετά την άλλη και τη μια δυσάρεστη έκπληξη μετά την άλλη. Αυτές οι ήττες που
